جستجو
پوستر فراخوان دوسالانه بین المللی پوستر چین 2023 China International Poster Biennial

فراخوان دوسالانه بین المللی پوستر چین ۲۰۲۳ China International Poster Biennial منتشر شد.

  • مهلت: ۲۶ آبان ۱۴۰۲

یازدهمین دوره دوسالانه بین‌المللی پوستر چین برای رقابت سال ۲۰۲۳ که در ماه نوامبر در هانگژوی چین برگزار می‌شود، از هنرمندان جهان دعوت به مشارکت نموده است.

به عنوان رسانه ای که فراتر از زبان است، پوستر می‌تواند مفاهیم معاصر، استانداردهای زیبایی شناختی و گرایش های ایدئولوژیک را منعکس کند و آنچه را که طراح درباره جامعه، فرهنگ و محیط فکر می کند، ثبت نماید. انواع پوسترها گواه پیشرفت و شکل گیری تاریخ بصری دورانی که در آن رخ می دهند هستند.

درباره مسابقه

دوسالانه بین‌المللی پوستر چین (CIPB) که در سال ۲۰۰۳ توسط «West Lake» آغاز شد، ارائه دهنده بالاترین سطح رقابت طراحی پوستر چین است و در جامعه جهانی طراحی گرافیک در بین رقابت‌ها و نمایشگاه‌های پوستر رتبه‌بندی می‌شود.

انواع آثار مورد پذیرش در رقابت امسال:

  • پوسترهای فرهنگی
  • پوسترهای عمومی
  • پوسترهای تجاری

همه پوسترهایی که پس از سال ۲۰۲۱ توسط طراحان، گروه های طراحی، موسسات طراحی و دانشجویان سراسر جهان ایجاد شده اند، واجد شرایط ارسال هستند.

پس از ارسال موفقیت آمیز اثر، در صورت نامزد جایزه شدن، ارسال نسخه فیزیکی طرح الزامی است.

مشخصات آثار

هیچ الزامی برای شکل اثر ارسالی وجود ندارد. یک پوستر چاپی باید از طریق چاپ افست، چاپ سیلک یا چاپ دیجیتال تولید شود. لطفاً پوستری را که از طریق چاپ جوهرافشان رنگی تهیه شده است ارسال نکنید. این امکان وجود دارد که یک پوستر پویا آپلود کنید.

اندازه پوستر:

≥۳۶.۴cm×۵۱.۵cm، ≤۱۲۰cm×۱۸۰cm

هیچ محدودیت کیفی برای آثاری که شرکت‌کننده می‌تواند ارسال کند وجود ندارد. با این حال، سری آثار بعنوان یک کار در نظر گرفته خواهد شد.

پس از بارگذاری اثر، اثر فیزیکی باید به کمیته سازماندهی دوسالانه بین‌المللی پوستر پست شود.

پیشنهاد می‌شود که اثر واقعی ارسالی به صورت ایمن بسته‌بندی شود. در صورتی که اثر فیزیکی ارسال شده در حین ارسال آسیب ببیند یا گم شود، کمیته سازماندهی دوسالانه بین المللی پوستر به هیچ وجه مسئولیتی نخواهد داشت.

اثر فیزیکی ارسالی باید در زمان پست به عنوان «چاپ بدون ارزش تجاری(Print without Commercial Value)» ارسال شود. کمیته سازماندهی دوسالانه از پذیرش هر اثر ارسالی با قیمت مشخص شده در گواهی مالیاتی یا فاکتور پستی خودداری می کند.

اثر ارسالی عودت داده نخواهد شد.

مراحل نحوه ثبت نام

  • شرکت کننده باید در پلت فرم آپلود رسمی رویداد یک حساب کاربری ایجاد کند و اطلاعات شخصی خود را مطابق دستورالعمل زیر وارد نموده و سپس آثار خود را آپلود نماید.
  • از صفحه اصلی وب سایت رسمی رویداد (www.cipb.org) دیدن کنید، روی «上传作品» (آپلود یک اثر) کلیک کنید، یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس وارد سیستم آپلود شوید.
  • اطلاعات مورد نیاز کار را با دنبال کردن یادداشت ها وارد کنید و کار را بارگذاری کنید.
  • پس از بارگذاری اثر، باید فایل تأییدیه را در «个人中心» (مرکز شخصی) دانلود و تکمیل کنید.
  • برای ارسال آثار بیشتر، مراحل بالا را تکرار کنید.
  • یک شرکت‌کننده می‌تواند از یک حساب برای ارسال آثار متعدد استفاده کند. یعنی ایجاد چندین حساب برای یک شرکت کننده ضروری نیست.

جزئیات ثبت نام

فقط فایل‌های jpg، .gif و mp4. پذیرفته می‌شوند.

پیشنهاد می شود که تصویر آپلود شده دارای شرایط مشخصات زیر باشد: اندازه، A4. وضوح، ۳۰۰dpi; حالت رنگ، RGB؛ اندازه فایل، ≤۱۰M (jpg یا .gif) یا ≤۳۰M (mp4.). هر تصویر یا ویدیویی که با موفقیت آپلود شده باشد، در پنل کاربری نشان داده خواهد شد. آپلود تصاویر اجباری است. حداکثر می توانید ۱۰ عکس آپلود کنید.

الف-۱. الزامات عکس:
فقط تصاویر .jpg و .gif پذیرفته می شود. یک فایل تصویری آپلود شده نباید بیش از ۱۰M باشد. شما باید یک تصویر مناسب را به عنوان جلد ثبت نام تنظیم کنید. می توانید ترتیب تصاویر خود را با کشیدن آنها تغییر دهید.
الف-۲. الزامات فیلم ها:
فقط ویدیوهای mp4 پذیرفته می شود. فایل ویدئویی آپلود شده نباید از ۳۰ مگابایت تجاوز کند. آپلود فیلم اختیاری است. حداکثر می توانید ۳ ویدیو آپلود کنید.

تأییدیه اثر ارسالی باید در رایانه پر شود. تأییدیه که می تواند است فتوکپی باشد، باید در گوشه سمت راست پایین در پشت پوستر چسبانده شود. پس از انتخاب اثر ارسالی به نمایشگاه، مشخصات طراح در مجموعه آثار دوسالانه بین‌المللی پوستر چین ۲۰۲۳ گنجانده می‌شود.

اثر فیزیکی باید در دو نسخه پست شود، اما نیازی به قاب بندی ندارد.

کمیته سازماندهی دوسالانه بین‌المللی پوستر چین ۲۰۲۲۳ حق دارد هر اثر ارسالی را از طریق تلویزیون، اینترنت، رسانه‌های چاپی یا رسانه‌های ویدئویی به نمایش بگذارد، منتشر کند، عمومی کند، جمع‌آوری کند یا … .

هزینه شرکت در مسابقه

  • رایگان است.

جوایز مسابقه

  • جایزه بزرگ: ۱ نفر
  • جایزه طلا: ۱ نفر در هر دسته
  • جایزه نقره: ۲ نفر در هر دسته
  • جایزه برنز: ۳ نفر در هر دسته
  • جایزه هیئت داوران: هر داور ۱ جایزه
لینک های مرتبط

Address:Liangzhu Campus of China Academy of Art, No. 2849 Gudun Road, Liangzhu Street, Yuhang Area, Hangzhou, China

ATTN: Organizing Committee of the 2023 China International Poster Biennial
Mobile: +86 19106732276
Tel: +86 (571) 88060901

Official email: info@cipb.org

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه