جستجو

فراخوان دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه سقز توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان منتشر شد.

■ مهلت: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ■

به گزارش ایرنا این جشنواره با هدف کشف استعدادهای جوان و حمایت از تولیدات حرفه ای و نیمه حرفه ای در استان، همچنین تقویت فیلم کوتاه در زمینه شهروندی برگزار می شود.
این جشنواره در بر دارنده فرهنگ همسایگی، همنوعی، همکاری، آیین شهروندی، قانون مداری و احترام به حقوق دیگران، حقوق کودکان، سبک درست زندگی در مصرف آب، پاکیزه نگهداشتن شهر، حمل و نقل عمومی و راهنمایی و رانندگی است.

≡ بخش های جشنواره

این جشنواره شامل بخش ویژه و آزاد است که بخش ویژه شامل فیلم های کوتاه با موضوعات جشنواره و نگاهی ویژه به حقوق شهروندی و بخش آزاد شامل فیلم های کوتاه با موضوع آزاد است.

≡ شرایط مسابقه

حداکثر زمان برای آثار داستانی و پویانمایی و تجربی ١۵ دقیقه و برای آثار مستند ٣٠ دقیقه اعلام شده است و سرمایه گذار یا تهیه کننده حقوقی، صاحب اثر شناخته خواهد شد.
فیلم هایی که به دوره قبلی جشنواره شهروند سقز ارائه شدند حق شرکت در جشنواره را ندارند.
از نظر تعداد آثار ارسالی برای هر فیلمساز محدودیتی وجود ندارد، اما برای هر فیلم فرم و فایل جداگانه ارسال شود.
ارسال عکس کارگردان و عکس صحنه و پشت صحنه همراه اثر الزامی است و شرکت همه فیمسازان، نهادها، سازمان های دولتی و تهیه کنندگان بخش خصوصی استان کردستان آزاد است.
همه آثار ارسالی باید به صورت فایل دیتا و با فرمت های XDcam-HDV(m٢t)-MPEG۴(H٢۶۴)MOV(H٢۶۴) به دبیرخانه جشنواره ارائه شوند.
از آنجا که در این جشنواره فرآیند ارسال فیلم ها به دبیرخانه جشنواره یک مرحله ای است در صورت انتخاب هر فیلم برای بخش مسابقه، فایل ارسال شده توسط فیلمساز، مستقیم و بدون هیچ تغییری در جشنواره به نمایش در خواهد آمد.
آخرین مهلت ارسال آثار ١٠ تیر ماه سال جاری اعلام شده و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی کردستان، شهرستان سقز، شهر صاحب، بلوار مولوی، شهرداری صاحب، دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه شهروند ارسال و یا با شماره تلفن۰۸۷۳۶۶۲۲۲۱۲-۰۸۷۳۶۶۲۲۲۱۱ تماس بگیرند.
شورا و شهرداری شهرهای سقز و صاحب این جشنواره را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و فرمانداری سقز برگزار می کند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه