جستجو
فراخوان دومین جشنواره رفاقتی موسیقی دانشگاه گیلان

فراخوان دومین جشنواره رفاقتی موسیقی دانشگاه گیلان منتشر شد.

مهلت: ۱۵ آبان ۱۳۹۸

≡ با استعانت از درگاه باری تعالی و با هدف توجه به استعدادهای جوان در حوزه موسیقی فاخر، ایجاد روحیه رفاقت و هم افزایی بین دانشجویان، به همت کانون موسیقی دانشگاه گیلان نخستین جشنواره رفاقتی موسیقی با حضور هنرمندان در بخش‌های موسیقی دستگاهی ایران، نواحی و سازهای کوبه ای با بیش از سی اجرا در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در تالار شهید مطهری دانشگاه گیلان برگزار شد. دومین جشنواره رفاقتی موسیقی به صورت غیررقابتی ویژه دانشجویان سراسر کشور در کلیه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود و جمعی از استادان گروه موسیقی دانشگاه گیلان به منظور شناسایی استعدادها و ارزیابی کیفی اجراها، آثار ارسالی را برای حضور در جشنواره انتخاب خواهندکرد.

زمان بندی فراخوان

مهلت پذیرش آثار در مرحله اول به منظور ارزیابی حداکثر تا تاریخ ۱۵/ ۸ / ۱۳۹۸ و مرحله نهایی (اجرای صحنه ای) در تاریخ ۹ لغایت ۱۱ آذر ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

بخش‌ها و هزینه های جشنواره

  • تک نوازی: ۳۰ هزار تومان
  • دو نوازی: ۳۰ هزار تومان
  • گروه نوازی: ۵۰ هزار تومان

جوایز:

  • به تمام نفرات و گروه های راه یافته به بخش صحنه ای جشنواره، تقدیرنامه، تندیس جشنواره و هدیه نفیسی به رسم یادبود اهدا می شود.
دانلودها

فایل فراخوان اصلی مسابقه را از این لینک دریافت کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه