جستجو

فراخوان دومین جشنواره نقاشی آیات منتشر شد.

■ مهلت: ۱ دی ۱۳۹۶ ■

■ جشنواره ملی نقاشی «آیات» به منظور رقابت در عرصه خلاقیت‌های هنری و معرفی ایده‌های اصیل و شناخت آثار برتر در حوزه مفاهیم قرآنی به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد و با همکاری اداره کل ارشاد استان گلستان برپا می‌شود.

■ جشنواره ملی آیات در رشته نقاشی در دو بخش اصلی «نگاه نو و فضای انتزاعی» و «نگاه کلاسیک و فیگوراتیو» با موضوعاتی همچون احسان و نیکی، پرهیز از ناپاکی، امید، نشاط، آفرینش و خلقت، خودباوری، وحدت اسلامی، ظلم‌ستیزی، صلح و دوستی، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، خانواده، تمثیل و قصص قرآنی، رستاخیز، تفکر، تعمق و انس با طبیعت، توکل، مقاومت و پایداری، نماز و نیایش، آسیب‌های اجتماعی، تولید و اشتغال (اقتصاد مقاومتی) برگزار می‌‌شود. همچنین بخشی ویژه به عنوان «سوره مبارکه واقعه» تدارک دیده شده که شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.

■ علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان به نشانی استان گلستان، گرگان، بلوار شهید شکاری، ضلع شمالی تالار فخرالدین اسعد گرگانی ارسال کنند.

■ مراسم اختتامیه و معرفی برترین‌های دومین جشنواره ملی نقاشی «آیات» بهمن‌ماه سال جاری در گلستان برگزار می‌شود.

■ فراخوان را از این لینک دانلود کنید.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه