جستجو

فراخوان دومین جشنواره پیانو، منطقه غرب کشور با پشتیبانی شرکت طنین دنیای مهر منتشر شد.

■ مهلت: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ■

این رویداد به صورت غیر حضوری برای استان های کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام و کردستان برگزار می شود. شرکت طنین دنیای مهر نمایندگی پیانوهای پرزینا، جی اشتنبرگ، سی بکشتاین،بکشتاین دابلیو هافمن و زیمرمن در خاورمیانه را در اختیار دارد.
■ شرایط مسابقه
۱٫ مسابقه با ارسال ویدیو از طریق آی دی تلگرام با شماره ۰۹۳۷۳۶۸۲۰۸۹ انجام می شود. (این شماره صرفا جهت ارسال ویدیوهاست و پیامی پاسخ داده نمی شود.)
۲٫ هر شرکت کننده باید چهار قطعه اجرا کند که هر قطعه زیر چهار دقیقه باشد.
۳٫ آثار ارسالی با انتخاب خود نوازنده می باشد و می تواند پاپ، جاز، مدرن و کلاسیک باشد اما آثار کلاسیک امتیاز بالاتری دارند. شرکت کننده می تواند آثار ساخته شده توسط خود را نیز اجرا کند.
۴٫ شرکت کنندگان می توانند با دوربین یا گوشی موبایل آثار خود را ضبط کنند و کیفیت صدا و تصویر باید در حد مطلوبی باشد. همچنین شرکت کنندگان می توانند از استودیوی حرفه ای برای ضبط آثار خود استفاده کنند که کیفیت صدا و تصویر تا حد ممکن بالا برود.
۵٫ اجراها باید به صورت کاملا زنده و Real time باشد. شرکت کننده حق اضافه و کم کردن ویدیو، اضافه کردن افکتهای صوتی، یا ادیت اجرای خود را ندارد. تغییر به هر شکل بعد از اجرا تقلب محسوب شده و شرکت کننده از دور مسابقه حذف میشود. اجرا با میدی کی برد، ارگ الکترونیکی و پیانوی دیجیتال با شروط بالا هیچ مانعی ندارد.
۶٫ اجرا از روی نت هیچ مانعی ندارد.
۷٫ شرکت کننده باید در آغاز هر اجرا، نام و نام خانوادگی، سن دقیق، آموزشگاه موسیقی یا شرکت کننده آزاد، و نام قطعه اجرایی را معرفی کند. یا اینکه در ویدیو به صورت زیرنویس قرار دهد. همچنین یک شماره تلفن برای هماهنگی برای ارسال جایزه ذکر شود.
۸٫ همراه با فایل ارسالی، تصویر عکس شرکت کننده و کپی شناسنامه یا کارت ملی وی به آیدی تلگرام بالا ارسال شود.
۹٫ انتخاب نوع پوشش برای مسابقه آزاد و به دلخواه شرکت کننده است. اما از آنجا که بعدا ممکن است این اجراها در گروه تلگرام یا وبسایت قرار داده شوند، لازم است که شرکت کننده معیارهای خود و خانواده محترم خود را در نظر بگیرد.
۱۰٫ آثار باید حداکثر تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۶ ارسال شوند. پس از این مدت آثار ارسالی مورد پذیرش قرار نمی گیرند.
۱۱٫ مسابقه در سه رده سنی ۸ تا ۱۲ سال (رده سنی الف)، ۱۲ تا ۱۶ سال(رده سنی ب)، ۱۶ تا ۲۰ سال(رده سنی ج) برای دختر و پسر انجام می شود.
داوری
۱٫ یک هیئت داوری سه نفره آثار ارسالی را بررسی خواهند کرد و به نوازندگانی که بهترین اجراها را داشته اند رای خواهند داد. رای هیئت داوران بر اساس اجرای درست نتها، ریتم، تکنیک اجرایی، بیان درست و شیوا، حرکت درست انگشتان بر روی کلاویه ها، کنترل سرعت و داینامیکس، پُز و به طور کلی تفسیر درست قطعه خواهد بود.
۲٫ معیار برای سنجش نوازندگان بین دو گروه دختر و پسر کاملا مساوی بوده و هیچ برتری برای جنسیت خاصی در نظر گرفته نمی شود.
۳٫ نوع پیانوی مورد استفاده ،چه آکوستیک و چه دیجیتال امتیاز محسوب نمی شود. بنابراین هر شرکت کننده میتواند با هر پیانویی که در اختیار دارد، حتی ارگ الکترونیکی اجرا کند و آثار خود را ارسال کند.
■ جوایز
نفرات اول هر گروه سنی مبلغ پنج میلیون ریال، ( سه جایزه)، نفرات دوم هر گروه سنی مبلغ سه میلیون ریال( سه جایزه)، نفرات سوم هر گروه سنی مبلغ دو میلیون ریال (سه جایزه) از طرف شرکت طنین دنیای مهر به همراه لوح تقدیر دریافت خواهند کرد. همچنین به نفرات چهارم ، پنجم و ششم نیز لوح تقدیر تقدیم خواهد شد. همچنین برای نفرات اول تا سوم برنامه ریزی هایی خواهد شد تا در آینده برای اجرای روی صحنه دعوت شوند.

≡شرکت طنین دنیای مهر، نمایندگی انحصاری بهترین پیانوهای آکوستیک در خاورمیانه

≡وبسایت: Www.pianotanin.com

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه