جستجو

فراخوان دومین دوره مجموعه کارگاه های سینمای حرفه ای منتشر شد.

  • مهلت ثبت نام زود هنگام با تخفیف چهل درصدی: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

■ این مجموعه کارگاهها به مدت ده روز برای دومین سال پیاپی از سی و یکم مرداد نود و هفت در استان کرمانشاه شهرستان سنقر با امکان اسکان هنرجویان متقاضی و تجهیزات فیلمسازی در نمایندگی انجمن سینمای جوانان ایران این شهر با تجربه کارگاه های آموزشی، فیلم سازی و مراسم پایانی و اهدای جوایز برگزار خواهد گردید.
■ هفت روز برگزاری کارگاه تخصصی توسط اساتید و هنرمندان فرهیخته و نامدار سینمای ایران و متخصصین حرفه ای حوزه صنعت سینما از آن جمله: استاد کیوان علیمحمدی، استاد فرشاد محمدی، استاد مهرداد اسکویی، استاد مجید برزگر، استاد سهراب نوربخش ، استاد کاظم بایرام بخش، استاد سهراب نوربخش، استاد امیر ادیب پرور ، دکتر سهیل شهبازلو و مهندس پژمان قربانی را می توان نام برد. مدیریت دوره برعهده ی آقای مهدی اصلانی عکاس و فیلمبردار سینمای ایران می باشد. در پایان این دوره هنرجویان با توجه به تخصص و علایق در گروههای کوچک فیلمسازی در مدت چهل و هشت ساعت و شرایط کاملا عملی فیلم کوتاهی که طرح آن به صورت قرعه کشی به هر تیم میرسد را می سازند و آموخته ها و تجربه های این دوره را در آن ارائه می دهند. در روز دهم در مراسم اختتامیه با داوری آثار به اثرهای برگزیده جوایزی تعلق خواهد گرفت.

■ دومین دوره کارگاههای سینمای حرفه ای با هزینه ای مناسب در مقیاس پایه بودجه ساخت یک فیلم کوتاه در راستای حمایت از جوانان هنرجویان واقعی سینمای ایران و تحقق تجربه عملی استعدادهای جوان در سینمای حرفه ای برگزار می شود.
■ امکانات رفاهی اسکان در زمان برگزاری کلاس ها در شهر سنقر مهیا می باشد.

≡ هزینه ثبت نام

■ این مجموعه کارگاهها به ارزش چهار میلیون تومان است که در ثبت نام زود هنگام تا تاریخ دهم مرداد ماه با تخفیف چهل درصدی با قیمت دو میلیون و چهارصد هزار تومان با ظرفیت ۲۰ نفر تا تاریخ دهم مرداد ماه ارائه می گردد. با توجه به محدود بدون ظریفت پذیرش دانشجو، از علاقمندان خواهشمندیم در اسرع وقت برای ثبت نام به سایت زیر مراجعه نمایند.

www.iycssonqor.ir

■ ۰۹۱۲۸۱۸۲۴۲۶
■ ۰۸۳۴۸۴۲۱۰۸۴
■ ۰۸۳۴۸۴۲۱۰۸۵

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه