جستجو
Karelian Art-Residency Network and Art Tourism

فراخوان رزیدنسی (اقامت هنرمند) Karelian Art در روسیه منتشر شد.

  • مهلت: ۹ مرداد ۱۳۹۸

■ برنامه رزیدنسی Karelian Art از هنرمندان دعوت می کند تا جهت اقامت و فعالیت به مدت سه هفته تا سه ماه در روسیه شرکت نمایند. این رویداد با هدف حمایت از هنرمندان و گروه های خلاق در سه محل Petrozavodsk، Sortavala و Kostomuksha برگزار می شود در هر محل گرایش های متفاوت وجود دارد و هنرمندان می توانند بر اساس علایق خود انتخاب کنند که در کدام محل مستقر شوند.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ تمامی هنرمندان، نقاشان، طراحان، عکاسان، نویسندگان، متخصصین فناوری اطلاعات، معماران، هنرمندان حوزه هنرهای جدید، کارشناسان هنری و غیره می توانند در این رویداد شرکت کنند.

≡ شرایط:

■ علاقه مندان باید نام، نام خانوادگی، سن، آدرس ،اطلاعات تماس (ایمیل، تلفن، آدرس صفحه در شبکه های اجتماعی) خود را به ایمیل airkarelia@yandex.ru ارسال کنند.
■ همچنین متقاضی باید هدف از مشارکت خود را در برنامه، مدت اقامت، محل اقامت، جایی که وی تمایل دارد برای کار بر روی پروژه انتخاب کند را در حداکثر ۲ صفحه، قالب A۴ و فونت ۱۲ ارسال کند.
■ علاوه بر این متقاضی باید رزومه و مدارک تحصیلی خود را نیز به ایمیل ذکر شده ارسال نماید.

≡ هزینه رزیدنسی:

■ در این دوره، هزینه ای برای اقامت وجود ندارد.

≡ لینک ها و دانلود ها:

وبسایت اصلی مسابقه

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

7 پاسخ

  1. سلام .اینکه هزینه ای وجود نداره یعنی همه‌‌ هزینه ها بر عهده اوناست یا فرد پذیرفته شده؟

    1. بر عهده برگزارکننده. رفت و آمد احتمالا بر عهده خود هنرمنده. جزئیات بیشتر رو توی سایت برگزارکننده مطالعه کنید یا درخواست ترجمه بدید: festivart.ir/help

    1. سلام. وقت شما بخیر. کسانی که شرایط رو داشته باشند، درخواست و رزومه ارسال می کنند و در صورت انتخاب توسط برگزارکنندگان، از اون استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه