جستجو
پوستر فراخوان رزیدنسی سینما و انیمیشن موسسه NEF Animation فرانسه

فراخوان رزیدنسی نویسندگی فیلم انیمیشن موسسه NEF Animation منتشر شد.

مهلت: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

موسسه NEF Animation یک انجمن غیرانتفاعی است که به پژوهش و خلق اثر در ژاتر انیمیشن اختصاص دارد. این موسسه متخصصان را از طیف گسترده ای از رشته ها شامل نویسندگان، کارگردانان، تهیه کنندگان، توزیع کنندگان، هنرجویان، معلمان، واسطه های فرهنگی و موسسات را گرد هم می آورد.

درباره مسابقه

  • موسسه NEF Animation توسط CNC (مرکز ملی سینما و تصویر متحرک فرانسه)، وزارت فرهنگ و ارتباطات فرانسه و منطقه فرانسوی Pays de la Loire پشتیبانی می‌شود و همچنین از تعهد گسترده شرکای مختلف سود می برد.
  • موسسه NEF Animation با توسعه برنامه های اقامت هنرمند(رزیدنسی) که تحرک بین المللی را تشویق می کند، در میان ماموریت های خود از نوشتن و تحقیقات خلاقانه در زمینه فیلم های انیمیشن حمایت می کند. «اقامتگاه بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن» توسط کلیسای سلطنتی Fontevraud، یکی از مهم‌ترین مکان‌های دره Loire (فرانسه) میزبانی و حمایت می شود.
  • این برنامه به نویسندگان این امکان را می‌دهد تا یک ماه بدون توجه به محدودیت‌های مادی در فضایی صلح‌آمیز و الهام‌بخش در آثارشان غوطه‌ور شوند و آنها را قادر می‌سازد تا با هنرمندان دیگر در اقامتگاه ملاقات و تبادل نظر کنند. این اقامتگاه از زمان ایجاد تاکنون، میزبان فیلمسازان و هنرمندان انیمیشن بیش از ۴۵ کشور مختلف بوده است.
  • نویسندگان می توانند با هر پروژه شخصی فیلم انیمیشن کوتاه، متوسط ​​یا بلند درخواست خود را ارسال کنند. پروژه های انیمیشن در قالب های جدید یا ترکیبی (اینستالیشن هنری، واقعیت مجازی، ترانس مدیا، ویدئو مپینگ، سریال تلویزیونی یا ویژه تلویزیون، مستند انیمیشن و …) نیز پذیرفته می شود.
  • این برنامه اقامت از طریق برنامه «Odyssée» انجمن مراکز برخورد فرهنگی (ACCR)، از حمایت مالی وزارت فرهنگ و ارتباطات فرانسه برخوردار است. همچنین توسط منطقه فرانسوی Pays de la Loire، وزارت فرهنگ فرانسه، CNC و SACD حمایت می شود.
  • فراخوان برای درخواست اقامت در اکتبر ۲۰۲۴ یا در آوریل ۲۰۲۵ در حال حاضر باز است. هنرمندان می توانند قبل از ۲ مارس ۲۰۲۴ / ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ درخواست خود را ارسال کنند. هیئت داوران در اوایل ماه می بحث و تبادل نظر خواهند کرد.
  • لطفاً قبل از ارسال درخواست خود، متن کامل فراخوان درخواست را مطالعه کنید. درخواست ها باید از طریق فرم آنلاین ارسال شوند. متقاضیان باید به وضوح در دسترس بودن خود را در ماه اکتبر یا آوریل یا برای هر دو دوره اقامت نشان دهند. برگزیدگان بسته به ظرفیت بین اقامت آوریل و اقامت اکتبر تقسیم می شوند.

فایل های مورد نیاز برای ارسال در فرم ثبت نام:

  • فایل درخواست: حداقل باید شامل یک نامه پوششی(cover letter)، ارائه کامل پروژه، چند تصویر بصری و یک رزومه (CV) باشد. فایل های قابل پذیرش: PDF یا DOC. حداکثر حجم فایل: ۱۰ مگابایت
  • ضمیمه: شما می توانید یک پورتفولیو از آثار و فیلم های قبلی خود (شامل لینک های فیلم های موجود برای مشاهده به صورت آنلاین یا برای دانلود) ارسال کنید. فایل های پذیرفته شده: PDF یا DOC. حداکثر حجم فایل: ۱۰ مگابایت. برای طراحی یک پورتفولیوی استاندارد، می توانید از خدمات دپارتمان گرافیک فستیوارت استفاده کنید.

هزینه شرکت در مسابقه

  • رایگان است..

لینک های مرتبط

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه