جستجو

فراخوان رسانه ها برای پوشش خبری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد.

■ مهلت: ۶ دی ۱۳۹۶ ■

اصحاب محترم رسانه
با سلام و احترام
طبق اعلام روابط‌عمومی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، رسانه‌ها برای اعلام حضور خود در جشنواره موسیقی فجر از امروز ۲۱ آذرماه فرصت دارند تا نمایندگان خبرنگار/ عکاس/ تصویربردار خود را به ستاد جشنواره موسیقی فجر معرفی کنند.
هر رسانه می‌تواند، یک رابط خبری (برای دریافت بلیت اجرا) و ۶ عکاس (به تعداد سالن‌های‌ میزبان جشنواره) به همراه تصویربردار خود را در سربرگ رسمی رسانه به ستاد جشنواره معرفی کند.
لازم به ذکر است که عکاسان علاوه بر معرفی‌نامه باید یک قطعه عکس پرسنلی ارائه دهند و رسانه‌های صوتی و تصویری طبق قانون هر سال باید آفیش روزانه دریافت کنند.
همچنین، تنها رسانه‌های دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند نماینده خود را به جشواره معرفی کنند و به طور قطع اولویت با رسانه هایی خواهد بود که دغدغه خبری آن‌ها در حوزه موسیقی باشد و در طول سال به این عرصه هنری پرداخته باشند. این رسانه ها چه با رویکرد انتقادی و غیر انتقادی در جشنواره حضور خواهند داشت .
رسانه های متقاضی تا پایان وقت اداری روز ۶ دی‌ماه مهلت دارند، معرفی‌نامه‌های خود را به آدرس خیابان استاد نجات اللهی، بعد از طالقانی، کوچه زندی،پلاک ۵«انجمن موسیقی ایران»،طبقه اول ارسال کنند

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه