جستجو
Redesigning Visual Arts Gallery of Florence

فراخوان رقابت ایده پردازی گالری هنرهای تجسمی Florence ۲۰۲۰ منتشر شد.

  • مهلت: ۱۰ آبان ۱۳۹۹

■ این رویداد با هدف بازآفرینی و پیکربندی مجدد گالری هنری در فضایی انعطاف پذیرتر، دموکراتیک و خلاقانه با توجه به شرایط روز جهان برگزا رمی شود. هنر گفتگویی است بین هنرمند، جامعه و تاریخ. این بیانگر ارتباط بین آنچه فکر می کنیم و آنچه احساس می کنیم است. هنر با تغییر عقاید، القای ارزش ها و ترجمه تجربیات بر جامعه تأثیر می گذارد. هنر تجسمی، هنری است که توسط چشم درک میشود، مانند نقاشی، طراحی، چاپ، مجسمه سازی، سرامیک، عکاسی، ویدئو، فیلم سازی، طراحی، صنایع دستی و غیره. هنر با گذر زمان تکامل یافته و به سبک های مختلف تبدیل شده است. گالری هنری دهه ها به عنوان اصلی ترین راه برای نمایش آثار، بر جهان هنر تسلط یافته است. ماهیت گالری امروزی باعث می شود افراد عادی در معرض هنر نخبه گرا نباشند و هنر برای آنها در دسترس نباشد. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

http://festivart.ir/department-en

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت در این مسابقه برای معماران، دانشجویان، مهندسان و غیره به صورت فردی یا گروهی (حداکثر ۳ نفره) آزاد است.

≡ شرایط آثار:

■ شرکت کنندگان می بایست یک نوع گالری را در شهر فلورانس ایجاد کنند که از محیط رسمی گالری های موجود در جهان متفاوت باشد.
■ شرکت کنندگان باید هدف خود را برای ایجاد یک گالری عصر جدید پس از همه گیری کرونا ارائه دهند که بتواند فاصله اجتماعی و سایر پروتکل های ایمنی را دنبال کند.
■ گالری باید یک شکل از نمونه شهری باشد که دیدگاه مرسوم نسبت به گالری های هنری را تغییر دهد. این فضای معماری باید جذاب باشد و بتواند به طور کلی با عموم مردم ارتباط برقرار کند.
■ گالری باید از نظر فضایی، روان و پویا باشد و با طبیعت نیز هماهنگ باشد.
■ شرکت کنندگان باید بر روی ایجاد تجربه ای برای کاربر در فضای گالری تمرکز کنند که ذهن را تحریک کند تا مدت زمان بیشتری در آنجا بماند.
■ شرکت کنندگان می بایست به این سوال پاسخ دهند که آیا هنر میتواند بخشی از مفهوم در فضای معماری باشد و یا هنرهای بصری تنها یک شی در فضای معماری هستند؟

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ مبلغ ۶۰ یورو

≡ جوایز:

■ جایزه اول: مبلغ ۱,۰۰,۰۰۰ INR و گواهی
■ جایزه دوم: مبلغ ۶۰,۰۰۰ INR و گواهی
■ جایزه سوم: مبلغ ۴۰,۰۰۰ INR و گواهی

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه