جستجو
پوستر فراخوان رقابت بین المللی تصویرسازی «هنر درباره آب و هوای» سال ۲۰۲۲۲

فراخوان رقابت بین المللی تصویرسازی «هنر درباره آب و هوا»ی سال ۲۰۲۲۲ منتشر شد.

  • مهلت: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
  • رقابت Art On Climate یک مسابقه بین‌المللی تصویرسازی است که در سرتاسر جهان برگزار می‌شود و هدف آن جلب توجه بیشتر به موضوع اقدام علیه تغییرات آب و هوایی است. این مسابقه اولین بار در سال ۲۰۱۹ در اسپانیا راه اندازی شد و در سال ۲۰۲۱ ردپای خود را به منطقه آسیا و اقیانوسیه گسترش داد و بیش از ۱۳۰۰ اثر هنری از بیش از ۱۰۰۰ تصویرگر را به خود جلب کرد. در سال ۲۰۲۲، ردپای این رقابت برای پوشش مناطق بیشتری از جمله کشورهای مختلف اروپایی، ایالات متحده و کشورهای بیشتری در منطقه آسیا و اقیانوسیه گسترش یافته است. این مسابقه بستری را برای تصویرگران و دانش آموزان فراهم می کند تا استعدادها و مهارت های خود را به نمایش بگذارند. هدف Art On Climate فراهم کردن بستری برای تبادل ایده‌ها و راه‌حل‌هایی برای مقابله با تغییرات اقلیمی و الهام بخشیدن به مردم برای ایجاد تغییرات معنادار در سبک زندگی خود در پاسخ به این چالش جهانی است. این مسابقه توسط Fingertips Company Limited و توسط Allianz Global Investors (AllianzGI) حمایت می شود

چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

تمام هنرمندان بالای ۱۸ سال جهان می توانند شرکت کنند. از شرکت کنندگان دعوت می شود آثار اصلی خود را با موضوع «تغییر آب و هوا» ارسال کنند.

هزینه شرکت در مسابقه

  • رایگان است.

جوایز مسابقه

  • در مجموع ۱۲۰۰۰ یورو به آثار برتر تعلق می گیرد.
  • گواهی های جوایز سفارشی شده نیز به قهرمانان، نایب قهرمان اول، نایب قهرمان دوم و برندگان لوح تقدیر اعطا خواهد شد.

موضوعات رقابت

  • شرکت کنندگان باید از یک یا چند عبارت زیر به عنوان نقطه شروع کار خود استفاده کنند:
    • برای ایجاد تفاوت واقعی، سبک زندگی خود را تغییر دهید: به عنوان شهروندان زمین، همه ما مسئولیت مقابله با تغییرات آب و هوایی را داریم. با پذیرش انتخاب سبک های زندگی که کمتر برای محیط زیست مضر است، همه ما می توانیم بخشی از راه حل باشیم. به عنوان مثال، برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، از حمل و نقل الکتریکی استفاده کنید. در صورت امکان، به جای رانندگی، پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید. برای مثال، با استفاده از روشنایی LED و وسایل برقی با صرفه جویی در مصرف انرژی، مصرف انرژی خانوار خود را کاهش دهید.
    • دنیای ما را برای نسل آینده حفظ کنیم: تغییر اقلیم یک بحران جهانی است که فراتر از مرزها است. این امر مستلزم همکاری در تمام سطوح در سراسر جهان، بین افراد، مشاغل و دولت ها است. اقداماتی که در حال حاضر انجام می دهیم تعیین می کند که جهان در آینده چگونه خواهد بود. اگر همه ما برای مقابله با تغییرات آب و هوایی دور هم جمع شویم، برای ما دیر نیست که تغییری ایجاد کنیم و دنیای امن‌تری برای همه، به‌ویژه نسل‌های آینده‌مان بسازیم.
    • به دیگران بگویید که چه کاری انجام می دهید تا تأثیر خود را افزایش دهید: به دوستان و خانواده خود بگویید که برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای چه کاری انجام می دهید. این یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای مبارزه با تغییرات آب و هوا انجام دهید. از صدای خود به عنوان یک مصرف کننده، یک مشتری و یک رای دهنده استفاده کنید تا تأثیر کلمات خود را افزایش دهید و شرکت ها و مقامات را از اهمیت مسائل آب و هوایی بیشتر آگاه کنید.
    • نسبت به اقدامات اقلیمی خوش بین باشید: هنوز امیدی در مبارزه با تغییرات اقلیمی وجود دارد. زیرا افراد و سازمان های بیشتری تغییرات آب و هوا را در اولویت قرار می دهند. اکنون تعداد بیشتری از جوانان پا به عرصه گذاشته و نقش‌های رهبری را بر عهده می‌گیرند، تغییرات را پیش می‌برند، و از همه می‌خواهند که اقدامات آب و هوایی معنادار انجام دهند. خبرهای خوب دیگر شامل این واقعیت است که استفاده از حمل و نقل الکتریکی در سراسر جهان شتاب گرفته است، در حالی که هزینه انرژی های تجدیدپذیر به طور مداوم در حال کاهش است.
    • اقدامات آب و هوایی معنادار برای ایجاد مزایای اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی برای همه انجام دهید: ساختن دنیای دوستدار محیط زیست چالش بزرگی است، اما می تواند مزایای قابل توجهی نیز به همراه داشته باشد. این می تواند به ما کمک کند هزینه های سرسام آور تغییرات اقلیمی را مهار کنیم، مشاغل سبز بیشتری ایجاد کنیم، هوا و آب خود را تمیزتر کنیم، سلامت عمومی را بهبود بخشیم، اکوسیستم ها و گونه های مختلف جانوری و گیاهی را حفظ کنیم، و یک اقتصاد جهانی فراگیرتر و پررونق برای همه بسازیم.

لینک ها و دانلودها

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

2 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر داخل لینک سایتی که گذاشتین گفته تا ۱۹ ژوئیه وقته که میشه ۲۸ تیر ولی شما گفتین ۲۸ مرداد تاریخش تمدید شده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه