جستجو
COMPETITION FOR CONCEPTUAL URBAN AND ARCHITECTURAL DESIGN FOR THE DEVELOPMENT OF THE MORAČA RIVERFRONT IN PODGORICA

فراخوان رقابت بین المللی طراحی مفهومی برای توسعه ساحل رودخانه Morača ۲۰۲۰ منتشر شد.

  • مهلت: ۲۴ آذر ۱۳۹۹

■ این رقابت با هدف یافتن بهترین طراحی مفهومی شهری و معماری برای بستر و سواحل رودخانه Morača برگزار می شود. هدف از این رویداد، ایجاد راه ارتباطی جدید بین شهر و رودخانه به بهترین نحو ممکن و ایجاد فضای بی نظیر تفرج گاهی به نفع ساکنان و گردشگران می باشد. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

http://festivart.ir/department-en

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای تمامی افراد از سراسر جهان آزاد است.

≡ شرایط آثار:

■ شرکت کنندگان فردی یا گروهی فقط مجاز به ارائه یک پروژه می باشند.
■ شرکت کنندگان می بایست با توجه به رعایت ساختمان های بنا شده و ویژگی های جغرافیایی محل، طرحی را ارائه دهند که ارتباط تعاملی جدید و موثرتری را بین شهر و رودخانه پایه ریزی کنند.
■ علاوه بر دست یافتن به ارزشهای والای شهری و طراحی جذاب، امکان دسترسی به رودخانه برای گروه های مختلف مردم نیز ضروری است.
■ محدوده پروژه باید با محتوایی مناسب و جدید ساماندهی شود تا ساکنان و گردشگران Podgorica اوقات بیشتری در کنار رودخانه سپری کنند.
■ راهکار ارائه شده باید رفاه و ایمنی را مد نظر قرار داده و مطابق با اصول پایداری چه در حین ساخت و چه هنگام بهره برداری از آن باشد.
■ شرکت کنندگان می توانند براساس تجزیه و تحلیل انجام شده در رابطه با محتوای طرح موجود و جدید، توسعه سواحل رودخانه، یکی از سواحل یا هردو را ارائه دهند.
■ شرکت کنندگان همچنین باید در طراحی مفهومی، مواردی چون (امکان ساخت مسیرهای دوچرخه سواری با امکانات همراه، افزایش کیفیت فضا و بهره برداری از تمام پتانسیل های منطقه، حفظ کامل فضای سبز، پیش بینی تغییر کاربری مناطق فرسوده و استفاده مجدد از آنها) را نیز در نظر داشته باشند.

≡ جوایز:

■ جایزه نفر اول: مبلغ ۳۰۰۰۰ یورو
■ جایزه نفر دوم: مبلغ ۱۵۰۰۰ یورو
■ جایزه نفر سوم : مبلغ ۷۰۰۰ یورو
■ و دو جایزه دیگر هر یک به مبلغ ۱۵۰۰ یورو

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه