جستجو
Ethiopian Satellite Preschools Competition

فراخوان رقابت بین المللی طراحی مدرسه پیش دبستانی در اتیوپی ۲۰۲۱ منتشر شد.

  • مهلت: ثبت نام زودهنگام: ۲۹ بهمن الی ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
  • ثبت نام عادی: ۲۷ اسفند الی ۲۴ فروردین ۱۴۰۰
  • ثبت نام دیرهنگام: ۲۵ فروردین الی ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

■ این رقابت به دنبال طرح هایی برای مدارس آینده Abay Ethiopia می باشد. Abay Ethiopia در سال ۲۰۰۹ در اسپانیا تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه مبارزه با فقر و ایجاد فرصت های برابراز طریق توسعه آموزش و بهداشت و بطور کلی پروژه های حمایت اجتماعی در والمارا و اتیوپی آغاز کرد. یکی از مهمترین پروژه های این موسسه ساخت مرکز چند منظوره و پیش دبستانی در Gaba Kemisa، کبله ای (دهکده) در منطقه والمارا، بوده است. این مرکز تأثیر زیادی در سایر شهرهای همجوار، به ویژه روستاهای Hiddi و Dillu دارد. در واقع در این روستاها امکان دسترسی به خدمات آموزشی پیش از دبستان وجود ندارد و این بدان معنی است که کودکان باید برای دسترسی به آن چند کیلومتربا پای پیاده تا مرکز Abay طی کنند که این خود ادامه تحصیل در مدرسه را برای آنها بسیار دشوار می کند. مرکز Abay در نظر دارد با ساخت دو پیش دبستانی در Hiddi و Dillu از مدارس ابتدایی این روستاها حمایت کند. این اقدام همانند ساخت مدرسه و مرکزی در Gaba Kemisa که بیش از ۱۰ سال پیش اتفاق افتاد، دسترسی کودکان این روستاها را به آموزش فراهم کرده و به تمامی مردم منطقه کمک می کند. طرح پیشنهادی برنده جهت ساخت مدرسه به اجرا در خواهد آمد. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی پورتفولیو + گرافیک فستیوارت» برای تهیه پورتفولیوی حرفه‌ای و «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای تمامی افراد از سراسر جهان آزاد است.

≡ شرایط آثار:

■ طرح ارائه شده باید از قابلیت تطبیق و سازگاری با هر منطقه برخوردار باشد.
■ طرح ها می بایست در مرحله اول شامل ۴ کلاس، سرویس بهداشتی، حیاط سرپوشیده و حیاط رو باز باشد. همچنین این طرح ها باید امکان اضافه کردن فضاهای دیگر مانند فضای چند منظوره، آشپزخانه، سالن ناهار خوری یا (collar) را نیز داشته باشند.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ ثبت نام زودهنگام: مبلغ ۸۰ یورو
■ ثبت نام عادی: مبلغ ۱۰۰ یورو
■ ثبت نام دیرهنگام: مبلغ ۱۲۰ یورو

≡ جوایز:

■ جایزه اول: ۶۰۰۰ یورو + ساخت طرح پیشنهادی
■ جایزه دوم: ۲۰۰۰ یورو
■ جایزه سوم: ۱۰۰۰ یورو
■ جایزه افتخاری برای(۲ نفر): ۵۰۰ یورو
■ همچنین از ۱۰ نفر دیگر نیز تقدیر خواهد شد.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه