جستجو
The Nature Based Generations Contest

فراخوان رقابت بین المللی طراحی Nature Based Generations ۲۰۱۹ منتشر شد.

  • مهلت: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸

■ این رقابت توسط امارات متحده عربی، در همکاری با هفته طراحی دبی و MAS Paint برگزار می شود و از تمامی طراحان دعوت می کند تا در مسابقه «تولیدات مبتنی بر طبیعت» شرکت کنند.
■ این رویداد، به بهترین شیوه ها، پروژه ها، محصولات، تحقیقات، برنامه ها، ابتکارات و راه حل هایی که رویکرد طبیعت محور را برای مقابله با چالش های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی اتخاذ می کند، پاداش می بخشد و بخشی از ابتکارات امارات متحده عربی جدید برای هفته طراحی دبی ۲۰۱۹ است. هفته طراحی دبی ۲۰۱۹ برای تاریخ ۱۱ تا ۱۶ نوامبر ۲۰۱۹ در امارات متحده عربی برگزار میشود.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای تمامی سازمان های مردم نهاد تا نهادهای بین المللی و محلی، گروه ها و افراد، که به طور جدی برای رفع چالش های فوق مشارکت می کنند، آزاد است.

≡ بخش های رقابت امسال:

■ شهرها
■ اجتماعات
■ مواد و فرآیندهای آن
■ تغذیه
■ انرژی

≡ شرایط آثار:

■ باید بهترین روش ها، پروژه ها، محصولات، تحقیقات، برنامه های کاربردی، ابتکارات و راه حل ها به تغییرات آب و هوایی، امنیت آب و مواد غذایی، آلودگی آب، سلامت انسان و مدیریت خطرات مربوط باشد.
■ تعداد ده نفر در هر گروه انتخاب خواهند شد که تا یازدهم سپتامبر ۲۰۱۹ اطلاع داده می شوند و تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹ باید پرونده ای با وضوح بالا از طرح خود ارسال نمایند.

≡ هزینه ثبت نام:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ تعداد ۵ برنامه از هر گروه که امتیاز بیشتری دریافت کرده باشند دعوت میشود تا در یک بحث و گفتگو که در هفته طراحی دبی برگزار می شود شرکت کنند‌.

≡ لینک ها و دانلود ها:

وبسایت اصلی این مسابقه

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه