جستجو
فراخوان رقابت بین المللی طراحی Toyota Logistic ۲۰۲۲ منتشر شد.

فراخوان رقابت بین المللی طراحی Toyota Logistic ۲۰۲۲ منتشر شد.

  • مهلت: ۲۷ مهر ۱۴۰۰

شرکت Toyota Material Handling اروپا فراخوان خود را در زمینه میکرو لجستیک شهری اعلام کرد. بیش از نیمی از جمعیت جهان در مناطق شهری زندگی می کنند. در اروپا، این نسبت به بیش از هشتاد درصد می رسد. تهیه وسایل مورد نیاز مردم مسئولیت بسیار بزرگی است. برگزارکننده از شرکت کنندگان می خواهد تا پس از بررسی معضلات مربوط به میکرو لجستیک شهری طرح های خود در رابطه با روشهای مقابله با مشکلات رو به افزایش و همچنین بهبود سودآوری ارائه دهند. موانع پیش رو در لجستیک شهری بسیار زیاد و متنوع هستند که یکی از آن ها افزایش روز افزون جمعیت شهرهاست که باعث ممنوعیت تردد خودرو ها در مراکز شهر شده و این خود نیز اقدامی برای مقابله با آلودگی است. این رویداد از شما می خواهد تا به بررسی روش های مقابله با تعداد بیشمار و رو به افزایش کالاهایی که وارد شهرهای ما می شوند، بپردازید. ارسال و تحویل تعداد سرسام آوری از مرسولات نیازمند راهکارهای جدید و موثرتری است و تلفیق میکرو لجستیک با میکرو موبیلیتی یکی از روشهای بررسی مقابله با این معضل می باشد. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی پورتفولیو + گرافیک فستیوارت» برای تهیه پورتفولیوی حرفه‌ای و «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت در این رقابت برای دانشجویان رشته طراحی در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد و فارغ التحصیلان اخیر (۲۰۲۱)، در سراسر جهان آزاد است.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ جایزه نفر اول ۵۵۰۰ یورو،
■ جایزه نفر دوم ۳،۳۰۰ یورو،
■ جایزه نفر سوم ۲۲۰۰ یورو

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه