جستجو

فراخوان رقابت بین المللی هنرهای پوشیدنی WOW ART 2019 منتشر شد.

  • مهلت: ۹ فروردین ۱۳۹۸

■ رویداد هنرهای پوشیدنی اکنون در سی و یکمین سال خود آماده پذیرش آثار از طراحان، هنرمندان و سازندگان سراسر جهان می باشد. هنرمندان باید آثاری خلق کنند که غیر قابل تصور باشند. هرچیزی که در زمینه هنر پوشیدنی باشد، می تواند جایی روی صحنه پیدا کند تا زمانی که بدیع و مبتکرانه باشد و به خوبی اجرا شود. این رویداد برای شرکت کنندگان فرصت هایی نظیر جایزه نقدی، تبلیغات، فرصت های ارتباطی، کارآموزی و اقامت منحصر به فرد ایجاد می کند.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ هنرمندان از سراسر جهان می توانند در این رویداد شرکت کنند.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ آوانگارد: برخورد بین هنر و مد
■ Aotearoa
■ آزاد: جهان بدون مرزهای موضوعی که به شما آزادی کامل برای کشف و خلق طراحی تان می دهد.
■ اساطیر: از دنیای دیگر و ابعاد دیگر الهام بگیرید، داستان های خارق العاده از هیولاها، و موجودات ترسناک، خدایان و الهه ها، الهامات خود را از گنجینه ای عظیم از داستان ها جمع آوری کنید.
■ تبدیل: ایجاد کاری که تغییر شکل، طبیعت و ظاهر را در پی دارد. با مکانیسم های مختلف برای آشکار کردن جنبه های غیر منتظره لباس خود دست و پنجه نرم کنید.این تغییر و تحول می تواند خطرناک، جالب یا تکان دهنده باشد. در هر حال باید یک دگرگونی فوق العاده باشد.
■ سفید: نماینده طیف وسیعی از احساسات، سفید با صلح، نور، عشق، کمال، خلوص و معنویت مرتبط است. در برخی از نقاط دنیا، سفیذ نمایانگر مرگ و سوگواری است. در برخی دیگر مربوط به فرشتگان، سلامتی و زمان خوب است. نور سفید در تخیل شما چه چیزی را تداعی می کند؟

≡ هزینه ثبت نام:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ آثار برتر در معرض دید ۶۰ هزار نفر به نمایش گذاشته خواهند شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

2 پاسخ

    1. سلام. لینک سایت اصلی زیر پوستر قرار داره. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر به زبان فارسی دارید، صفحه festivart.ir/help رو بخونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه