جستجو
Fentress Global Challenge - Airport of the Future

فراخوان رقابت طراحی فرودگاه آینده Fentress Global Challenge ۲۰۲۰ منتشر شد.

  • مهلت: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

■ در حالی که ترمینال فرودگاه، که یک قرن پیش تصور شده است؛ یک معماری نسبتاً جدید است، از زمان آغاز فعالیت خود کمتر از ساختمانهای مدنی مانند تالارهای شهر، دادگاهها، کتابخانه ها، موزه ها و تئاترها اهمیت داشته است. با این حال، فرودگاه ها ی منحصر به فرد پیچیده هستند و آنها فقط بیش از مراکز حمل و نقل با حجم بالا کارکرد دارند. به طور فزاینده، فرودگاه ها همچنین مکانهای کاری، مراکز بازرگانی، مراکز تفریحی و منابع فرهنگی هستند.
■ رویداد Fentress Global Challenge یک رقابت بین المللی طراحی دانشجویی سالانه است که از سال ۲۰۱۱، هزاران ورودی از بیش از ۷۵ کشور جهان داشته است. FGC نمایشی از کاوشهای خارق العاده برای آینده معماری است و با این کار، همچنان به پیشرفت در دستیابی به طراحی خلاقانه در معماری عمومی ادامه می دهد. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

Festivart.ir/department-en

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای دانشجویان فارغ التحصیل و کارشناسی ارشد که هم اکنون در رشته های معتبر معماری یا مهندسی در یک برنامه دانشگاه معتبر و همچنین فارغ التحصیلان جدید (در چهار سال گذشته) با مدرک معماری یا مهندسی، دارای مدرک دانشگاهی هستند، آزاد است.

≡ شرایط آثار:

■ دانشجویان می بایست یک نسخه اسکن شده از شناسه دانشجویی و برنامه دوره فعلی و فارغ التحصیلان اخیر نیز باید یک نسخه اسکن شده از مدرک خود را ارائه دهند.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ جایزه برتر: مبلغ ۱۰,۰۰۰ دلار + فرصتی برای همراهی بنیانگذار FGC ،Curtis Fentress، در یک رویداد معتبر معماری، همچنین هزینه بلیط هواپیما، اقامتگاه و هزینه ورودی توسط معماران Fentress (۵۰۰۰ دلار آمریکا) پرداخت می شود.
■ جایزه نفر دوم: مبلغ ۳۰۰۰ دلار
■ جایزه نفر سوم: مبلغ ۲۰۰۰ دلار
■ جایزه انتخاب مردمی: مبلغ ۱۰۰۰ دلار

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه