جستجو
فراخوان رقابت طراحی قلاب دیواری شرکت Viefe ۲۰۲۱ منتشر شد.

فراخوان رقابت طراحی قلاب دیواری شرکت Viefe ۲۰۲۱ منتشر شد.

  • مهلت: ۲۱ آذر ۱۴۰۰

■ شرکت Viefe هفتمین دوره از رقابت طراحی خود را با تمرکز بر روی خط تولید جدید خود یعنی قلاب دیواری اعلام نموده است. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دربافت هزینه‌های ارزی، ترجمه متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ تمامی دانشجویان بالای ۱۸ سال در تمامی رشته‌ها، و هنرمندان حرفه ای از سراسر جهان در رشته‌های طراحی صنعتی، طراحان و معماران می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

≡ شرایط آثار:

■ طراحان می بایست طرح های خود را با توجه به برداشت خود از کاربردی ترین قلاب دیواری ارائه دهند به طوری که شکل ظاهری، ارگونومیک بودن، سهولت استفاده، جنس، سهولت نصب و سایر ویژگی های آن بتواند امکان نصب و استفاده از آن را در هر مکانی فراهم کرده و از آن برای آویزان کردن انواع لباس و همچنین اکسسوری از آن استفاده کرد.
■ شرکت کنندگان می توانند جنس و اندازه‌ آویز دیواری را با سلیقه خود ارائه دهند به شرط آنکه طرح ارائه شده برای انواع منازل مسکونی و دفاتر اداری قابل استفاده باشد.
■ هر شرکت کننده فقط میتواند یک طرح ارسال کند.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ برنده این دوره از مسابقات ۱۰۰۰ یورو جایزه نقدی و حق امتیاز تجاری سازی طرح خود را دریافت خواهد کرد.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه