جستجو

فراخوان سومین جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان بیمار منتشر شد.

■ مهلت: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ■

گروه سلامت و هنر در نظر دارد با هدف توجه و حمایت از سلامت روان کودکان بیمار سومین جشنواره‌ی بین‌المللی نقاشی را  با موضوع «سلامتی» برگزار کند.
براساس این گزارش تمامی کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال (متولدین تا پایان شهریور ۱۳۷۸ و پیش از آن) می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و مهلت نهایی ارسال آثار نیز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ اعلام شده است.
بر همین اساس اندازه‌ی آثار باید بر روی کاغذ A4 (۲۹۷ در ۲۱۰ میلیمتر) و ترجیحا افقی با درج اطلاعاتی چون نام و نام‌خانوادگی، سن، شماره تماس، نشانی پستی، در صورتی که سابقه‌ی بستری در بیمارستان داشته‌اند نام بیماری و نام بیمارستان بستری را به نشانی تهران، انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر قریب، بعد از بیمارستان امام‌خمینی، مرکز طبی کودکان، ساختمان شماره دو، طبقه‌ی پنج، دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی نقاشی کودکان بیمار ارسال کنند.
آثاری که از طریق ایمیل فرستاده می‌شود باید با کیفیت حداقل ۳۰۰ DPI اسکن و به نشانی ایمیل  ifppp.heart@gmail.com ارسال شود.
قرار است از میان آثار دریافتی پس از داوری، ۲۰۰ اثر برای نمایش در نمایشگاه و چاپ در کتاب انتخاب و تعدادی نیز به عنوان آثار برگزیده انتخاب شوند.
گفتنی است به آن دسته از کودکان و نوجوانانی که آثارشان در کتاب چاپ می‌شود، جوایزی اهدا خواهد شد.
مراسم اختتامیه‌ی سومین جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان بیمار در شهر یاسی کشور رومانی برگزار و به برگزیدگان جوایز ویژه‌ای اهدا می‌شود.
منبع خبر: باشگاه خبری کودک و نوجوان

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه