جستجو

فراخوان سومین جشنواره مد و لباس ایرانی – اسلامی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

■ مهلت:بهمن ۱۳۹۶ ■

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به برگزاری این جشنواره تا پایان امسال اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند عکس طرح‌های دوخته شده بر روی سی‌دی را برای داوری به دبیرخانه جشنواه ارسال کنند.

وی افزود: طرح‌های منتخب از دوره نخست داوری برای داوری نهایی باید در دوخت کامل ارائه شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره به دبیرخانه این جشنواره واقع در شهرکرد، بلوار آیت الله کاشانی و فارابی، مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اداره کل ارشاد اسلامی استان، واحد هنرهای تجسمی مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۳۱۹۵۶ تماس حاصل کنند.

کارگران موضوع جشنواره را طراحی لباس بانوان مانند مانتو اجتماع، مشاغل و مجلسی، چادر مشکی و چادر نماز، مقنعه و لباس محلی عنوان کرد.

وی گفت: طرح‌ها و مدل‌های پوشش در بخش مسابقه باید ابداعی، ابتکاری و قابلیت تولید عمده داشته و مطابق با موازین اسلامی، فرهنگ وهویت ایرانی ارائه شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هر طرح می‌تواند با ارائه ۴ رنگ در هر بخش جشنواره شرکت کند، تصرحی کرد: در مرحله اول جشنواره عکس طرح دوخته شده به روی سی‌دی ارائه شود و طرح‌های داوری شده به مرحله دوم جشنواره راه می‌یابند.

کارگران شرکت در جشنواره استانی مد و لباس برای طراحان، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و فرهیختگان را آزاد اعلام کرد.

وی افزود: این جشنواره به ‌منظور حفظ و تقویت فرهنگ و هویت ایرانی و ترویج الگو‌های بومی، محلی و هدایت بازار تولید و عرضه لباس و پوشاک براساس طرح‌ها و الگو‌های داخلی و مقابله با الگو‌های بیگانه غیر مأنوس با هویت ایرانی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری هدف از اجرای این جشنواره را ایجاد فضای مناسب برای معرفی برند، زمینه‌سازی کشف استعداد‍‌ها و ابتکارها، ساماندهی طراحی، تولید و توزیع پوشاک، اشتغال‌زایی برای طراحان مد و لباس استان و ترویج لباس‌های قومی ومحلی در سطح استان دانست.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه