جستجو

فراخوان سومین جشنواره «چادرهای آسمانی» در رشته موشن گرافیک توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی منتشر شد.

■ مهلت: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در پایگاه خبری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، «احمد کاهه» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه اولین جشنواره چادرهای آسمانی در رشته عکاسی، دومین جشنواره در رشته تصویر سازی و گرافیک برگزار شده است، اظهارداشت: سومین جشنواره «چادرهای آسمانی» با فراخوان آثار موشن گرافیک با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تجلیل از هنرمندانی که با انتخاب این موضوع به خلق آثار هنری متعهد مبادرت می ورزند، توسط معاونت اجتماعی ناجا و با همکاری هنرمندان این عرصه در ۱۸ محور برگزار می­ شود.

■ هدف مسابقه

وی ادامه داد:تولید منابع تصویری خلاقانه و الهام‌­بخش با موضوع عفاف و حجاب، از جمله اهداف این جشنواره  در بخش هنری به شمار می آید.

این مقام مسئول به برگزاری سومین جشنواره چادرهای آسمانی از۳ خرداد تا ۱۰ تیر ماه اشاره و بیان کرد: امیدوارم شاهد حضور پرشور و همراهی هنرمندان عزیزمان در تولید آثار موشن گرافیک با موضوع عفاف و حجاب باشیم.

≡ شرایط ارسال اثر

کاهه ادامه داد: کلیه هنرمندان، دانشجویان و علاقمندان هنر مدرن موشن گرافیک می توانند از طریق ثبت نام در سایت hejab.police.ir و آثار مطابق فراخوان، را به صورت پست پیشتاز به موسسه ناجی هنر به نشانی: تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان پردیس- نبش بزرگراه کردستان- پلاک ۳۵- کد پستی  ۹۹۱۹۱۶۹۱۴ ارسال کنند.

≡ جوایز مسابقه

دبیر بخش هنری سومین جشنواره چادرهای آسمانی به قوانین جشنواره در قالب آیین نامه فراخوان و ۱۸ محور جشنواره در سایت hejab.police.ir اشاره و خاطرنشان کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای هنرمندان “موشن گرافیست” شامل نفر اول؛ لوح افتخار و مبلغ پنج میلیون تومان وجه نقد، نفر دوم؛ لوح افتخار و مبلغ چهار میلیون تومان وجه نقد، نفر سوم؛ لوح افتخار و مبلغ سه میلیون تومان وجه نقد و نفرات چهارم تا ششم؛ لوح افتخار و مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد است.

برای دانلود فایل فراخوان اینجا کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه