جستجو

فراخوان سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی ورسوس منتشر شد.

■ مهلت: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ■

سومین دوره نمایشگاه «ورسوس» با تمرکز بر شناسایی استعدادهای نسل جوان و معرفی آنها به جامعه هنری از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ دی ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

«ورسوس» در تلاش است تا بستری برای کشف استعدادهای جوان هنرهای تجسمی کشور باشد و اینگونه با تحمل تمام مشکلات و سختی‌هایی که گریبانگیر این قبیل فعالیت‌های فرهنگی- هنری است توانسته به دوره سوم برسد و یک قدم به هدف غایی خود نزدیک‌تر شود.

در «ورسوس» سوم هم مثل ۲ دوره گذشته  ۱۰۰ درصد مبلغ فروش آثار هنری به هنرمندان جوان تعلق می‌گیرد، هنرمندانی که پس از بررسی اولیه هیات انتخاب برای نمایشگاه انتخاب می‌شوند.

هیات انتخاب آثار سومین نمایشگاه نقاشی «ورسوس» را شهره مهران، ندا رضوی‌پور، مرتضی دره‌باغی، بهرنگ صمدزادگان و محمد همزه تشکیل می دهند و داورانی که در مرحله نهایی به بررسی آثار برگزیده خواهند پرداخت علی گلستانه، فرح اصولی و هنگامه معمری هستند.

پس از پایان مهلت ارائه آثار در آبان ماه، هیات انتخاب آثار رسیده را بررسی می‌کند و در مرحله نهایی آثار برگزیده توسط هیات داوران  برای نمایش در تاریخ  و مکان فوق الذکر انتخاب می‌شوند.

اولین دوره‌ نمایشگاه «ورسوس» با حمایت ویژه هنرمندان نقاش زیر ۳۰ سال، در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ در خانه‌ هنرمندان ایران برگزار شد. آثار برگزیده دومین دوره که به هنرمندان مجسمه ساز جوان زیر ۳۵ سال  اختصاص داشت هم دوم تا نهم بهمن ماه سال ۱۳۹۴ در فرهنگسرای نیاوران در معرض دید عموم قرار گرفت.

سومین نمایشگاه «ورسوس» در تاریخ ۱۵ تا ۲۵‌ دی ماه سال جاری در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود و علاقمندان با مراجعه به سایت این نمایشگاه می توانند آثار خود را برای داوری ارائه دهند.

منبع خبر: مهرنیوز

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه