جستجو
فراخوان نخستین کنگره شعر آیینی نفحات قم

فراخوان نخستین کنگره شعر آیینی نفحات قم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.

■مهلت: ۱۵ آذر■

نظیفه کریمی شاعر مهاجر و دبیر اجرایی نخستین کنگره استانی شعر «نفحات» در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران از برگزاری نخستین کنگره شعر نفحات با همت کانون دانشجویان افغانستانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم (تدبیر) و همکاری دانشگاه آزاد خبرداد.

کریمی با اشاره به اهمیت و جایگاه شعر و ادبیات در جامعه مسلمان مهاجر هدف از برگزاری این کنگره را تبیین شعائر و مفاهیم اسلامی در قالب شعر و ادبیات عنوان کرد.

دبیر برگزاری کنگره شعر نفحات درباره چگونگی داوری آثار نیز گفت: آثار ارسالی پس از پایان مهلت در دو مرحله توسط اساتید و شاعران آیینی‌سُرا داوری می‌شود و در نهایت به هفت اثر برگزیده جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

[irp]

کریمی بیان داشت: این کنگره با این دیدگاه که قلم موثرترین ابزار در جامعه کنونی هست این اختیار را به همگان می‌دهد تا علاقه‌مندان در هر سن و در هر قالبی به سرایش شعر آیینی بپردازند.

براساس این خبر علاقه مندان به شرکت در این کنگره می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ آذر ماه جاری به دبیرخانه نخستین کنگره شعر نفحات به آدرس nafahatpoem@gmail.com ارسال کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه