جستجو
فراخوان دهمین جشنواره منطقه ای شعر و داستان کوتاه شاهوار

فراخوان دهمین جشنواره منطقه ای شعر و داستان کوتاه شاهوار توسط حوزه هنری استان سمنان منتشر شد.

■مهلت: ۱۵ دی■

موضوع جشنواره :
نشر و ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی و تولید آثار هنری فاخر منطبق بر این فرهنگ، مهم ترین هدف حوزه هنری است. حوزه هنری انقلاب اسلامی استان سمنان در راستای تحقق این هدف، بر آن است تا پس از برگزاری ۹ دوره ( جشنواره استانی شاهوار) نخستین دوره ( جشنواره منطقه¬ای شاهوار) را با گستره استان¬های البرز، خراسان شمالی، گیلان، مازندران، گلستان و سمنان برگزار نماید. رویکرد جشنواره: ادبیات بومی بخش¬های جشنواره: داستان کوتاه شعر
شرایط عمومی :
مقررات عمومی جشنواره: الف: هر شرکت کننده باید فرم مربوط به شرکت در جشنواره را در سایت www.artfs.ir تکمیل نماید و اثر را از طریق آدرس پست الکترونیک به جشنواره ارسال نماید. ب: هر اثر باید به صورت جداگانه ثبت گردد. ج: آثار باید از طریق سایت جشنواره و همراه با کد رهگیری ارسال گردد. د: شرکت در جشنواره برای تمام علاقه مندان آزاد است. ه: تنها پاسخ الکترونیکی وصول اثر از طرف دبیرخانه جشنواره، مبنای دریافت اثر خواهد بود. و: دبیرخانه جشنواره در صورت صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ و یا در اقلام تبلیغاتی منتشر خواهد کرد. ز: دبیرخانه جشنواره از پذیرش آثار، بعد از موعد مقرر معذور است. ح: حضور برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره الزامی است. و: مسئولیت حقوقی مالکیت آثار ارسالی بر عهده شرکت کننده بوده و دبیرخانه هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت. مقررات اختصاصی هر بخش: الف: در بخش شعر، ارسال اثر در هر قالب ادبی بلامانع می باشد. ب: هر نفر می تواند پنج شعر و سه داستان به دبیرخانه ارسال نماید. ج: در بخش داستان، آثار ارسالی باید دارای حداکثر پنج هزار کلمه باشد.

[irp]

جوایز :
جوایز هر بخش جشنواره نفرات اول: لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال نفرات دوم: لوح تقدیر و مبلغ ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال نفرات سوم: لوح تقدیر و مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال نفرات تقدیری: لوح تقدیر و مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال

آخرین مهلت ارسال آثار : ۹۵/۱۰/۱۵
اعلام نتایج آثار راه‌یافته به جشنواره ۹۵/۱۱/۱۵
زمان برگزاری جشنواره ، اختتامیه و معرفی برگزیدگان : بیست و هشتم وبیست و نهم بهمن ۱۳۹۵
نشانی و تلفن تماس :
شاهرود – خیابان فروغی – حوزه هنری شهرستان شاهرود تلفن: ۸-۳۲۲۳۱۴۱۷-۰۲۳

نحوه ارسال آثار

برای ارسال اثر باید در ویسایت جشنواره در این صفحه عضو شوید. سپس در انتهای صفحه اصلی فراخوان در این لینک بر روی «ارسال آثار» کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه