جستجو
زیباسازی شهر تهران

فراخوان طراحی یادمان شهدای آتش نشان توسط سازمان زیباسازی شهر تهران منتشر شد.

■ مهلت: ۱۳۹۵ ■

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از انتشار فراخوان طراحی یادمان شهدای آتش نشان خبر داد. و گفت: به دنبال حادثه ناگوار ساختمان پلاسکو و ضرورت گرامیداشت قهرمانی اتش نشان ها، این فراخوان منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین المل سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر علیزاده با بیان اینکه فراخوان طراحی یادمان شهدای آتش نشان به پاس رشادت وجان فشانی آتش نشانان قهرمان وگرامیداشت یادشهدای آتش نشان، منتشر شده است، ادامه داد: با توجه به این حادثه ناگوار، پایتخت نیازمند المان یادمانی است تا قهرمانی دلیر مردان آتش نشان همواره در ذهن شهروندانش زنده بماند.
به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، به منظور طراحی نماد یاد بود آتش نشان، از تمامی هنرمندان علاقمند دعوت می شود؛ طرح ها و ایده های خود را به دبیرخانه زیباسازی ارایه کنند.
او با تاکید بر اینکه در نهایت طرح برگزیده از سوی هیات انتخاب آثار، معرفی و در تهران اجرا و‌نصب می شود، گفت: در مورد محل جانمایی این المان یادمانی هنوز تصمیم گیری نشده است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه