جستجو
پوستر فراخوان طراحی(دیزاین) مسابقه بین المللی The Red Dot Award: Design Concept 2024

فراخوان طراحی(دیزاین) مسابقه بین المللی The Red Dot Award: Design Concept 2024 سنگاپور منتشر شد.

  • مهلت: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسابقه «The Red Dot Award: Design Concept» در سال ۲۰۰۵ به منظور تشویق ایده‌های طراحی نوآورانه که راهگشای محصولات فوق‌العاده فردا می‌باشند، راه‌اندازی شد. در گذر زمان، این رقابت به یک پلتفرم مهم برای تشویق پروژه‌های طراحی برجسته در مراحل مختلف توسعه تبدیل شده است؛ از ایده‌ها و نمونه‌های اولیه تا محصولات آماده بازار. این جایزه ه طراحان، شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و دانشجویان فرصت می‌دهد تا تصاویر محصولات خود را ارائه نموده و استعداد و خلاقیت خود را به نشان بگذارند.

درباره مسابقه

دو نوع مفهوم طراحی در این رقابت وجود دارد: «مفاهیم» و «محصولات آماده برای عرضه». این تفاوت به هیئت داوران امکان می‌دهد تا معیارهای مناسب را از نظر ویژگی‌های طراحی و بازارپذیری در ارزیابی اعمال کنند. «مفاهیم» شامل هر نوع اختراع، طراحی جدید، معماری، اینستالیشن و طراحی ارتباطی است که قبل از ۲ ژوئن ۲۰۲۴ به صورت انبوه تولید نخواهند شد. طرح‌هایی که «آماده عرضه» هستند، یعنی برای بازار آماده هستند و تقریباً یا قبلاً به صورت کامل به عنوان یک محصول یا خدمت توسعه یافته‌اند. می می تواند بازاریابی قبلاً انجام شده باشد، اما محصولات همچنان قبل از ۲ ژوئن ۲۰۲۴ در دسترس نباشد. شرکت برای همه آزاد است.

رشته های مورد پذیرش

  • طراحی معماری و محیطی(معماری،‌فضا و محصولات داخلی و بیرونی،‌ اینستالیشن، نمایشگاه و غرفه و …)
  • محصول(مبلمان، وسایل خانگی و خواب، ساعت و جواهرات،مد و قشن. سرامیک. مبلمان و تجهیزات باغ، نور و روشنایی،‌حمام، آشپزخانه، اداری و لوازم التحریر،رایانه، تجهیزات فن آورانه، بیمارستانی، سلامت شخصی و …)
  • ارتباطات(طراحی خدمات، رابط کاربری، برند و هویت بصری، ارتباطات بصری، بسته بندی و …)
  • رویکردهای بزرگ(Mega Trends)

بخش های مسابقه

این رقابت در دو بخش حرفه ای و جوانان زیر ۳۰ سال برگزار می شود.

  • بخش حرفه ای: از شرکت‌ها، استودیوهای طراحی و حرفه ای های طراحی در صنعت تولید و خدمات دعوت می شود بهترین پروژه‌های طراحی خود را در این بخش ارسال کنند.
  • بخش جوانان زیر ۳۰ سال: از جوانان حرفه‌ای و دانشجویان طراحی زیر ۳۰ سال دعوت می شود در بخش «Red Dot: Next Gen Award» شرکت کنند. این جایزه در خدمت شناسایی نسل بعدی طراحانی است که آینده را تعریف خواهند کرد. بالاترین دستاورد برآمده از بهترین طراحان جوان، Red Dot: Peter Zec Prize است که با یک جایزه ۱۰۰۰۰ دلاری سنگاپور توسط موسس و مدیر عامل Red Dot، پروفسور دکتر پیتر زک ارائه می شود.

هزینه شرکت در مسابقه

  • ۴۱۰ یورو برای هر اثر
  • در بخش جوانان ۳۰ درصد تخفیف درنظر گرفته می شود.

مزایای مسابقه

  • هنگامی که پروژه‌های شما جوایز دریافت می‌کنند، برچسب برنده، گواهی‌نامه‌(سرتیفیکیت) و دعوتنامه به مراسم اهدای جوایز دریافت خواهید کرد که در آن برندگان جایزه بر روی صحنه اعلام می‌شوند. «مفهوم طراحی برنده» در سالنامه منتشر می شود و در نمایشگاه آنلاین وب‌سایت Red Dot و در موزه طراحی Red Dot در سنگاپور به نمایش در خواهد آمد. برندگان امتیاز ثبت رایگان یک محصول در رقابت سال ۲۰۲۵ خواهند داشت.
  • برندگان برای دریافت جوایز خود باید مبالغ زیر را پرداخت نمایند:
    • برنده جایزه Red Dot: Best of the Best: مبلغ ۶۰۰۰ دلار سنگاپور
    • برنده جایزه Red Dot distinction: مبلغ ۴۰۰۰ دلار سنگاپور

لینک های مرتبط

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه