جستجو

فراخوان طراحی آرم شهرداری و شورای اسلامی شهر فردیس منتشر شد.

■ مهلت: شهریور ۱۳۹۶ ■

به گزارش ایلنا، شهرداری فردیس کرج در نظر دارد جهت طراحی آرم (لوگو) شورای اسلامی و شهرداری از طریق برگزاری مسابقه در قالب فراخوان اقدام کند؛ لذا از کلیه هنرمندان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان دعوت می‌شود با درنظر گرفتن شرایط ذیل اثر هنری خود را حداکثر تا تاریخ دوم شهریور ماه سال جاری جهت بررسی به شهرداری ارائه کنند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج با اشاره به خبر فوق به شرایط فراخوان مذکور اشاره کرد و با بیان اینکه طراحی نشانه حتماً با توجه به نمادهای بومی و منطقه‌ای همچنین رنگ‌های متناسب با شرایط منطقه صورت گیرد، گفت: با توجه به نامگذاری شهر به نام شهر فاطمی شهدای اقتدار، در آرم به این موضوع نیز توجه شود.

فاطمی همچنین بر توجه به اصول اساسی سادگی، زیبایی و گویایی نشانه طراحی شده تأکید کرد و افزود: آرم (لوگو) باید در قالب تک رنگ و چهار رنگ قابل تغییر باشد.

وی با اشاره به اینکه توجه به اصل گرافیکی باید در طراحی نشانه لحاظ گردد، اضافه کرد: تا حد امکان به ویژگی‌ها و سوابق خاص مذهبی، تاریخی، علمی، فرهنگی و جاذبه‌های گرشگری طبیعی توجه شود.

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج همچنین افزود: نشانه‌های ارسالی باید فاقد هرگونه مشابهت یا کپی‌برداری از تمام یا قسمتی از نشانه‌های موجود داخلی و خارجی باشد و نشان‌های پیشنهادی با سایر نشان‌های موجود مشابهت فراوان نداشته باشد.

وی با یادآوری این موضوع که هر هنرمند حداکثر دو نشانه به همراه توضیحات توجیهی مربوط به آن را می‌توانند ارسال کنند، ادامه داد: در طراحی نشانه، ترکیب مناسب میان طرح و نشانه وجود داشته باشد و نشانی طراحی شده قابلیت تبدیل به فرم‌هایی همچون مهر و مدل حجمی و جز آن را داشته باشد.

این مسئول از دیگر جزئیات و شرایط شرکت در فراخوان طراحی آرم شورای اسلامی و شهرداری فردیس به الزامی‌بودن ارسال مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نشانی، آدرس الکترونیکی، تحصیلات و سوابق کاری به همراه اثر اشاره کرد و گفت: تمام حقوق مادی و معنوی نشانه برگزیده متعلق به شهرداری فردیس است و شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

فاطمی اضافه کرد: مشخصات فنی شرکت‌کنندگان بایستی پرینت رنگی اثر را در اندازه A4 فایل رایانه‌ای به روی لوح فشرده با فرمتTIFیا JPGدر اندازه ۸۰۰ در ۸۰۰ پیکسل با رزولیشن ۳۰۰dpi بوده و فرمت‌ها عودت داده نخواهد شد.

وی در خصوص شیوه‌های ارسال آثار اظهار کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به صورت CD حاوی فایل به همراه پرینت مربوط به آدرس: کرج، فردیس، جاده ملارد، روبروی درب اصلی نیروگاه برق منتظر قائم (عج)، ساختمان شهرداری، طبقه ۴، واحد روابط عمومی با کد پستی ۳۱۷۵۸-۶۴۶۳۳ ارسال کنند و یا می‌توانندCD حاوی فایل به همراه پرینت مربوط را به صورت حضوری به واحد روابط عمومی شهرداری فردیس تحویل دهند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج در پایان گفت: همچنین علاقه‌مندان به شرکت در فراخوان مذکور برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۶۳۶۵۷۴۷۵۲ الی ۳ تماس حاصل کنند.

جهت تجلیل از طراحان آرم انتخابی به نفر اول دو قطعه سکه تمام بهار آزادی و به نفر دوم یک قطعه سکه تمام بهار آزادی و به نفر سوم نیم سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه