جستجو

فراخوان طراحی تندیس همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کشوری منتشر شد.

■ مهلت: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ■

صندوق بازنشستگی کشوری، از هنرمندان و بازنشستگان کشوری دعوت کرد مصادف با ۲۵ شهریورماه ۹۶ به مناسبت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان»، تندیس این همایش را طراحی کنند.
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این صندوق به منظور پدید آمدن طرح‌های نو و بدیع برای طراحی و خلق تندیس همایش “تکریم بازنشستگان کشوری” که ۲۵ ذی الحجه هر سال در تهران و سایر استان های کشور برگزار می شود، از هنرمندان کشور و همچنین بازنشستگان هنرمند صندوق دعوت کرد.
بر این اساس، بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری سراسر کشور می‌توانند با توجه به موضوع همایش سالانه با رعایت شرایط آن آثار خود را به دبیرخانه ستاد مرکزی همایش ارسال کنند.
صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه طرح‌های ارسالی باید فاقد هرگونه مشابهت یا کپی‌برداری باشند، اعلام کرده است: علاقه مندان می توانند برای حضور در این رویداد، ۳ طرح که قابلیت حجم‌سازی سه ‌بعدی برای ساخت تندیس را داشته باشد، همراه با ارائه توضیحات مفهومی طرح، نحوه اجرا و مواد پیشنهادی برای ساخت تندیس به دبیرخانه دائمی ستاد برگزاری همایش در اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق ارسال نمایند.
همچنین لازم است آثار طراحی شده ضمن چاپ رنگی در ابعاد A۴ به صورت فایل تصویری Jpeg با کیفیت ۳۰۰ dpi بر روی یک نسخه لوح فشرده کپی و تا ۳۱ تیرماه ۹۶ از طریق پست به نشانی تهران، میدان فاطمی (جهاد)، شماره ۶۱، طبقه چهارم، اداره کل فرهنگی و اجتماعی، دبیرخانه دائمی ستاد برگزاری همایش ارسال شود.
شرکت کنندگان در این فراخوان باید مشخصات کامل خود شامل نام، نام خانوادگی، شماره ملی، شماره تماس، نشانی پستی و پست الکترونیک را همراه با بسته پستی، ارسال کنند.
آثار ارسال شده پس از داوری و مشخص شدن طرح های برگزیده، در شهریور ۹۶ از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir اعلام و از طرح برتر در همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان کشوری تقدیر ویژه خواهد شد. اولویت پذیرش آثار با بازنشستگان ارجمند کشوری است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۳۳۹۱۲۱۷۶۲ تماس بگیرند.

■ فایل فراخوان را از اینجا دانلود کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه