جستجو

فراخوان طراحی معاصر دانشگاه کارولینای شمالی منتشر شد.

■ مهلت: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ■

بر اساس خبر منتشر شده در وبسایت تندیس، دانشگاه کارولینای شمالی  UNC Asheville در نظر دارد برای ترویج شیوه‌های طراحی در هنرهای تجسمی، هنرمندان را دعوت کند تا در یک نمایشگاه معاصر بین المللی شرکت کنند. UNS Asheville به دنبال بررسی طراحی است که توسط هنرمندان امروز تعریف شده است. چنین نمایشگاهی، اهمیت مداوم طراحی را از طریق روش‌های معمول و نوآورانه نشان می‌دهد. کار پذیرفته شده در نمایشگاه تاکر کوک گالری Tucker Cooke Gallery از تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸ تا ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ نمایش داده خواهد شد.

≡ شرایط:

■ در تلاش برای حمایت از وسعت طراحی‌های معاصر بین‌المللی، نوع رسانه‌ انتخابی برای هر گونه رسانه‌ای اعم از سنتی یا تجربی باز است که شامل کارهای دو بعدی یا سه بعدی، ویدیو یا چیدمان می‌شود.

≡ جایزه:

■ ۲۰۰۰دلار نقدی است برای فرد منتخب که پس از بازپس فرستادن آثار از نمایشگاه داده خواهد شد.

≡ نحوه ثبت نام:

■ ارسال‌ها فقط از طریق سایت http://www.callforentry.org پذیرفته می‌شود. تمام نوشته‌ها باید با استفاده از این سیستم آنلاین آپلود شوند. لطفا تصاویر دیجیتالی را بدون هیچ حاشیه یا اطلاعات درون متنی که بخشی از کار اصلی نیست آپلود کنید.

≡ هزینه:

■ برای هر اثر ارسالی ۳۰ دلار و تا ۶ اثر هر اثر ۵ دلار اضافه می‌شود.

■ نمایشگاه ۳۰ درصد از فروش هر اثر را برداشته و باقی برای مالک اثر خواهد بود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه