جستجو

فراخوان طراحی معماری شرکت هلندی Cristalplant سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

■ ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ■

شرکت هلندی Cristalplant® با همکاری شرکت Tortu (شرکت تولید کننده عمده هلندی طراح وسایل حمام غیر متعارف) فراخوان رقابت طراحی سال ۲۰۱۷ خود را برای کشف بهترین های معماری کسب و کار منتشر کرد.

خلاقیت، نوآوری و فن آوری نقاط تمرکز این رقابت هستند.

آثار توسط یک هیئت داوران متشکل از اشخاص سرشناس جهان طراحی و مبلمان انتخاب می شود و در خلال مراسم اختتامیه که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد، معرفی خواهند شد. این رویداد، یک فرصت منحصربفرد دیده شدن برای برندگان است به آنها امکان کار در کنار طراحان شناخته شده و جستجوی فرصت های قابل توجه برای دیده شدن را می دهد.

شرکت کنندگان باید طراحی ترکیبی و اصلی برای سینک ظرفشوییاز مواد زیستی Cristalplan و ملهم از سبک Tortu ارائه کنند. این آثار باید قابلیت ارائه در هتل ها و آپارتمان های لوکس را داشته باشند

شرکت در این مسابقه رایگان و برای همه طراحان معمار جهان بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت آزاد است.

دانلود

فایل راهنمای شرکت در مسابقه را از اینجا دانلود کنید.

در صورت نیاز به ترجمه فارسی جزئیات فراخوان، عضویت ویژه خود را از طریق لینک http://festivart.ir/vip فعال نموده و سپس تقاضای خود را برای https://telegram.me/honarpazhouh ارسال کنید تا خبر برای مترجم ارسال شود. با عضویت ویژه، علاوه بر این فراخوان، به مدت دو ماه به همه خبرهای ویژه دسترسی خواهید داشت. قبل از فعال کردن عضویت ویژه، قوانین وبسایت را در لینک http://www.festivart.ir/terms مطالعه کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه