جستجو

فراخوان طراحی نشان یا لوگوی کاشان پایتخت کتاب ایران منتشر شد.

■ مهلت: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ■

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، دبیرخانه اجرایی کاشان پایتخت کتاب ایران، مسابقه طراحی نشان (لوگو) کاشان پایتخت کتاب ایران ۱۳۹۷/۲۰۱۸ را به مناسبت انتخاب کاشان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان پایتخت کتاب ایران، برگزار می‌کند.

انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران برای شهر کاشان و برای ایران، فرصتی فراهم می‌کند تا با گسترش تعاملات ملی، این شهر را به عنوان مقصد مهم کتاب و گردشگری در گستره سرزمین پارس معرفی کند.

دبیرخانه اجرایی کاشان پایتخت کتاب ایران ۲۰۱۸، در نظر دارد طراحی نشان این رویداد مهم ملی را در راستای معرفی هرچه بیشتر کاشان، به عنوان پایتخت کتاب ایران در سال ۱۳۹۷/۲۰۱۸ را به مسابقه بگذارد.

بر این اساس، این دبیرخانه از اساتید، هنرمندان، هنرجویان و تمامی علاقه مندان خلاق در این عرصه دعوت می کند تا در مسابقه طراحی نشان (لوگو) کاشان پایتخت کتاب ایران ۱۳۹۷/۲۰۱۸ شرکت کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات فراخوان و نحوه ارسال آثار می توانند به وب سایت اینترنتی سازمان  فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به نشانی اینترنتی  www.kashanfarhangi.ir ، کانال تلگرامی @kashanfarhangi  مراجعه  و یا با شماره تماس دبیر خانه ۰۳۱۵۵۴۲۴۸۰۰ در ارتباط باشند.

همچنین افرادی که قصد شرکت در این مسابقه را دارند می‌توانند آثار خود را به به انضمام تصویر کارت ملی، نشانی و مشخصات فردی به ایمیل دبیرخانه اجرایی کاشان پایتخت کتاب ایران به نشانی kashan2018bookcapital@gmail.com ارسال و یا به نشانی کاشان-بلوار دانش-بلوار  دانشجو-جنب پارک آیت اله مدنی-سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان صندوق پستی ۸۷۱۳۵۱۵۸۱ ارسال نمایند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه ۲۰ اردیبهشت ماه، و زمان اعلام نتایج ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری می‌باشد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه