جستجو

فراخوان مسابقه عکاسی از بناها و محوطه‌های تاریخی شورای ایکوموس منتشر شد.

■مهلت: ۲۸ آذر ■

شورای بین المللی بناها و محوطه های تاریخی فرهنگی ( ایکوموس) مسابقه ای به منظور گردآوری مجموعه ای از زیباترین تصاویر از بناها و محوطه های تاریخی برگزار خواهد کرد.

لادن جعفری تهرانی مدیرکل امور بین الملل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اعلام این خبر گفت: بر اساس پیشنهاد این شورا به جامعه میراث فرهنگی، افراد می توانند تصاویری بسیار زیبا با بهترین توصیف ممکن را که معرف یک بنای تاریخی و یا سایت تاریخی میراث جهانی باشد را تا ۲۸ آذر ماه سالجاری برابر با ۱۸ دسامبر به آدرس اینترنتی photobank-icomos.org ارسال و از نحوه شرکت در مسابقه با خبر شوند.

وی افزود: به زیبا ترین تصاویر جایزه ای تعلق خواهد گرفت که جایزه نفر اول کارت عضویت ایکوموس در سال ۲۰۱۷ به نام فرد برنده و یا به نام فردی با انتخاب فرد برنده خواهد بود. این کارت دسترسی رایگان به بسیاری از سایت ها و موزه های تاریخی در کلیه کشورهای عضو ایکوموس را فراهم می کند.

به گفته وی، جایزه نفردوم دو کتاب رایگان از کاتالوگ انتشارات ایکوموس و جایزه نفرسوم یک کتاب رایگان از کاتالوگ انتشارات ایکوموس خواهد بود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه