جستجو
پوستر فراخوان عکاسی مسابقه بین المللی HIPA 2024

فراخوان عکاسی مسابقه بین المللی HIPA 2024 منتشر شد.

  • مهلت: ۱۰ تیر ۱۴۰۳

جایزه بین المللی عکاسی حمدان (HIPA) یک جایزه بین المللی عکاسی است که در سال ۲۰۱۱ تحت حمایت ولیعهد دبی شیخ حمدان بن راشد بن محمد آل مکتوم تأسیس شد.

درباره مسابقه

پایداری، توانایی جامعه برای وجود و توسعه، بدون تخلیه تمام منابع طبیعی مورد نیاز برای زندگی در آینده است. عکاسی یک رسانه قدرتمند برای افزایش آگاهی در مورد چنین موضوعات مهمی و ایجاد تأثیر بزرگ در حمایت از توسعه پایدار است. چگونه می توان اهمیت این رابطه پایدار بین حال و آینده را برجسته کرد؟ در اینجا شانس شما برای انتقال تعادل ظریف مورد نیاز برای حفظ دنیای ما از طریق لنز خلاقانه دوربین شما است.

شرکت در این مسابقه برای تمامی افراد بالای ۱۸ سال آزاد است.

امسال موضوع اصلی مسابقه HIPA پایداری است. دسته های دیگر عبارتند از:

  • عمومی با دو زیردسته رنگی و سیاه و سفید
  • پورتفولیو شامل ۵-۲۰ عکس که یک داستان را بیان می کنند.
  • عکاسی ورزشی
  • ویدیوهای کوتاه برای شبکه های اجتماعی

شما می توانید حداکثر یک عکس را در هر دسته مربوط به مسابقه از جمله زیر مجموعه های دسته عمومی ارسال کنید. در دسته نمونه کارها می توانید بین ۵ تا ۱۰عکس ارسال کنید. شما باید برای هر عکس ارسالی یک عنوان و توضیحات و برای مجموعه عکس ها در دسته پورتفولیو توضیح دهید.

یک عکس نباید بطور همزمان در بیش از یک دسته ارسال شود. در صورت مشاهده، از مسابقه حذف می شود.

عکس ارسالی باید با فرمت JPEG یا JPG، کیفیت و وضوح بالا و حداقل ۵ مگابایت حجم باشد. حداقل اندازه طولانی ترین لبه نباید کمتر از ۲۰۰۰ پیکسل و کیفیت نباید کمتر از ۳۰۰dpi باشد.

از شما خواهشمند است عکس(های) اصلی (RAW) یا بدون هیچ گونه ویرایش را در زمان ارسال عکس(ها) در سایت مسابقه آپلود کنید.

ارسال عکس(های) سیاه و سفید در تمامی دسته های مسابقه به جز زیر دسته رنگی در رده عمومی مجاز است.

برای دسته نمونه کارها، از شما درخواست می شود که یک سری عکس (ها) با موضوع مشابه ارسال کنید. تعداد عکس(های) مجاز حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ عکس است.

در دسته فیلم کوتاه، ویدئو باید در فرمت عمودی با نسبت تصویر ۹:۱۶ و با حداقل وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل (کیفیت Full HD) باشد. با رعایت معیارهای سازگاری با پلتفرم های رسانه های اجتماعی، مدت زمان ویدیو نباید کمتر از ۳۰ ثانیه و بیش از ۹۰ ثانیه باشد.

عکس(های) ارسالی نباید دارای برچسب، امضا، حرف اول، قاب، حاشیه، آرم یا هر مرجع و/یا علامت دیگری باشد که توسط شرکت کننده اضافه شده است. ویرایش فنی اولیه عکس قابل قبول است، مشروط بر اینکه چنین ویرایشی بر سندیت و/یا اصالت عکس(ها) تأثیری نگذارد. ویرایش پیشرفته برای ایجاد حقایق، فریب و/یا مفهوم‌سازی؛ از جمله در ترکیب‌بندی و ویرایش خلاقانه عکس(ها)، ممنوع است. HIPA این حق را برای خود محفوظ می دارد که عکس(های) ارسالی را که به تشخیص خود HIPA بر خلاف موارد فوق الذکر تلقی می شود، از مسابقه حذف کند.

عکس(هایی) که محتوای نامناسب و/یا توهین‌آمیز، از جمله برهنگی، خشونت و/یا هر محتوای دیگری را که مغایر با سنت‌ها و رویه‌های مذهبی، فرهنگی و/یا اخلاق عمومی امارات متحده عربی تلقی می‌شود، به تصویر بکشد یا به‌طور دیگری شامل این موارد شود، رد صلاحیت خواهد شد.

عکس(هایی) (که برنده جایزه(های) قبلی شده اند، چه در هر مسابقه(های) قبلی HIPA، چه در هر مسابقه(های) دیگری که قبل از ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ اعلام شده باشد، و/یا عکس(هایی) که قبلاً استفاده شده است، یا قرار است برای هر نوع مقاصد تجاری مورد استفاده قرار گیرد، نباید ارسال شود. هر عکس که برخلاف موارد فوق ارسال شود، به طور خودکار و بدون اطلاع از کل مسابقه محروم می شود.

هزینه شرکت در مسابقه

  • شرکت در مسابقه رایگان است.

جوایز مسابقه

  • برندگان بخش های مختلف، جوایز نقدی دریافت خواهند کرد. جوایز نقدی نقدی به هر برنده ظرف دو ماه پس از اعلام نتایج مسابقه پرداخت خواهد شد.

لینک های مرتبط

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه