جستجو
نخستین جشنواره عکس مسیر سبز

فراخوان خستین جشنواره عکس «مسیر سبز» با محوریت شعار «معلولیت محدودیت نیست» توسط سازمان بهزیستی ایلام منتشر شد.

■مهلت: ۵ آذر■

فرهاد قیصربیگی، مدیرکل سازمان بهزیستی ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: به همت روابط عمومی این اداره کل و با تلاش یک تیم کاری تخصصی، نخستین دوره جشنواره هنری و معنوی مسیر سبز از ۲۴ آبان در ایلام آغاز به فعالیت کرده است.

 وی، با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره تحقق شعار «معلولیت محدودیت نیست» است، ابراز کرد: انعکاس فعالیت های اداره بهزیستی در حوزه مددکاری، توانبخشی و اورژانس اجتماعی و همچنین نشان دادن توانمندی و روحیه بالای توان خواهان از موضوعات این جشنواره است.

[irp]

  مدیرکل سازمان بهزیستی ایلام، تصریح کرد: با اینکه از لحاظ زمانی محدودیت بسیار زیادی داشتیم اما در همین زمان کم، کار آغاز شده و تیم اجرایی جشنواره از طرق مختلف در حال اطلاع رسانی می باشند و پیش بینی می شود که به دلیل موضوع خاصی که برای عکاسی عنوان شده، عزیزان زیادی آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند.

 قیصربیکی، بیان کرد: همه ساله جمع کثیری از عاشقان حسین (ع) مسیر پیاده روی منتهی به کربلا را از طریق مرزهای غربی ایران را طی می کنند که مرز مهران در این زمینه در ایام اربعین حسینی نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

 وی، گفت: در چند روز اخیر شاهد تردد حجم عظیمی از زوار اربعین حسینی در مرز مهران هستیم که جمع چشمگیری از این راهیان، توان خواهانی هستند که عزم خود را برای طی نمودن این مسیر طولانی جزم کرده و البته در کلیه طول مسیر، پایگاه ها و نیروهای سازمان بهزیستی به طور شبانه روزی آماده ارائه تمامی خدمات لازمه به این عزیزان هستند.

 مدیرکل سازمان بهزیستی ایلام، گفت: نخستین دوره این جشنواره در دو بخش عکاسی با دوربین های حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه برگزار می شود که پس از داوری در هر بخش به سه نفر برگزیده هدایای نقدی، تندیس جشنواره و لوح سپاس اهدا می گردد.

 قیصربیگی، بیان کرد: مهلت دریافت آثار برای شرکت در این جشنواره تا ۵ آذر ۱۳۹۵ است و به دلیل محدودیت زمانی، این مهلت قابل تمدید نیست و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در فضای مجازی به کانال تلگرام @masiresabzbh و صفحه اینستاگرام @masiresabz_bh مراجعه کنند.

■ منبع خبر: خبرگزاری شبستان

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه