جستجو

فراخوان هشتمین مسابقه سالانه بین‌المللی عکاسی LensCulture به انتها رسیده است.

■ مهلت: آذر ۱۳۹۵ ■

جوایز اکسپوژر لنزکالچر ۲۰۱۷ می کوشد تا بهترین‌ عکاسان معاصر را بیابد و به همگان معرفی کند و خبر خوب اینکه این سایت دارای بخش فارسی است. عکاسانی از هر سبک، هر فرهنگ و در هر قاره این دنیای پهناور. این مسابقه در هشتمین سال خود به عکاسان کمک می‌رساند تا به معرفی جهانی رسیده و به سمت خلاقیت و حرفه‌ای‌گری پیش روند. هیأت داوران بین‌المللی ما شش برنده، به همراه هشت برگزیده هیأت داوران ، ۲۵ فینالیست و پنج برگزیده دانشجویی را انتخاب می‌کنند.

جوایز این مسابقه شامل فرصت‌هایی برای معرفی در نمایشگاه آنلاین جوایز اکسپوژر ۲۰۱۷ و همچنین بیش از ۵۰ فستیوال عکاسی بین‌المللی، چاپ آثار در کتاب عکس بهترین‌های امروز لنزکالچر: ۱۵۰ عکاس معاصرکه در دسترس بیش از ۱۰۰۰ فعال صنعت عکاسی قرار خواهد گرفت و برای فروش جهانی عرضه خواهد شد. این مسابقه بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین مسابقه سالانه ماست و از شما دعوت می‌شود تا برای رسیدن به معرفی جهانی در این مسابقه شرکت کنید

امتیازات شرکت در این رقابت

  • نمایشگاه آنلاین ۲۰۱۷ اکسپوژر
  • بازبینی رایگان آثار ارسالی
  • معرفی در دنیای عکاسی
  • معرفی گسترده جهانی

بخش های مسابقه

  • هنرهای زیبا
  • چهره‌نگاری
  • چشم‌انداز
  • معماری
  • نماهای داخلی
  • فرآیند آلترناتیو
  • عکاسی خبری
  • مستند
  • مفهومی
  • داستان‌پردازی تصویری
  • طبیعت بی‌جان
  • سیاه و سفید
  • طبیعت
  • عکاسی خیابانی
  • انتزاعی
  • تجربی
  • صحنه‌ای

گالری مسابقه

  • آثار ارسالی برجسته به صورت روزنه از سوی تیم ویراستاری لنزکالچر انتخاب می‌شوند. توجه: همه آثار ارسالی در این گالری عرضه نخواهند شد

جوایز و مزایا

شش برنده و هشت برگزیده هیأت داوران بیست و پنج فینالیست پنج برگزیده دانشجویی منتخب ویراستاران ** هر شرکت‌کننده
*بازبینی آثار از سوی حرفه‌‌ای‌های صنعت عکاسی +  + + ++ ++
فرصت‌هایی برای معرفی آنی در طول مسابقه  +  +  + ++ ++
معرفی در بین اعضای کانون لنزکالچر  +  +  + ++
معرفی گسترده در بین مخاطب بیش از ۲ میلیون نفری ما  +  +  +
نمایش در نمایشگاه آنلاین ۲۰۱۷ جوایز اکسپوژر  +  +  +
معرفی در مطبوعات بین‌المللی  +  +
معرفی و حضور در فستیوال عکسی بین المللی  +  +
“انتشار در کتاب عکس “بهترین‌های لنزکالچر  +  +
معرفی در وب‌گاه لنزکالچر  +  +
عضویت در شبکه لنزکالچر  + +
بیست و سه هزار دلار جایزه نقدی  +

بازبینی آثار ارسالی* برای همه مجموعه‌عکس‌ها و موارد ارسالی +۵ تک‌عکس

منتخبان ویراستاران** در طی مسابقه، ویراستارن لنزکالچر عکاسانی را برای معرفی سریع در گالری مسابقه و صفحه فیسبوک لنزکالچر برمی‌گزینند. به علاوه ، موارد ارسالی برتر نیز برای معرفی بیشتر، به اعضای کانون لنزکالچر ارسال می‌شوند و عکاسان مربوطه با دریافت دعوت‌نامه از حساب گنجینه لنزکالچر نیز بهره‌مند می‌شوند. حساب کاربری گنجینه بستر بسیار خوبی است برای رسیدن به مخاطبان جهانی لنزکالچر

++ = برگزیده هیأت داوران \ + = لنزکالچر

جوایز و مزایا

  • برندگان در بخش مجموعه‌عکس
    نفر اول: ۵۰۰۰ دلار
    نفر دوم: ۳۰۰۰ دلار
    نفر سوم: ۱۵۰۰ دلار
  • برندگان در بخش تک‌عکس
    نفر اول: ۳۰۰۰ دلار
    نفر دوم: ۱۵۰۰ دلار
    نفر سوم: ۱۰۰۰ دلار
  • برگزیدگان هیأت داوران
    هر داور، عکاسی را برای بهره‌مندی از جایزه ۱۰۰۰ دلاری برمی‌گزیند و از این طریق عکاس مربوطه مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد
  • فینالیست‌ها
    بیست و پنج فینالیست برگزیده خواهند شد
  • جایزه ویژه دانشجویی
    پنج عکاس دانشجو برای دریافت جایزه ویژه دانشجویی از سوی داوران بین‌المللی برگزیده خواهند شد. بر این باوریم که بهترین یادگیری از دل تجربه‌ها حاصل می‌شود، به همین خاطر فرصتی پدید آورده‌ایم تا دانشجویان ارتقای حرفه‌ای و خلاقیت را تجربه کنند و با وجود اینکه هنوز مشغول به تحصیل هستند، به معرفی بین‌المللی دست یابند.

معرفی و حضور در فستیوال‌های بین‌المللی عکاسی

با ۵۰ فستیوال عکاسی از سراسر دنیا همکاری می‌کنیم تا بتوانیم آثار عکاسان برترمان را در طول سال به دنیا معرفی کنیم. آثار برندگان و فینالیست‌های جوایز استعداد نوظهور ۲۰۱۶ در مجموعه‌ای از فستیوال‌های عکاسی به نمایش گذاشته خواهد شد، فستیوال‌هایی مانند فستیوال عکاسی بین‌المللی فرمت، فستیوال ووا آف آرل، کارکو فوتومانت، دوسالانه عکس برایتون، فستیوال عکس کپنهاگ، فوتومد، فستیوال عکس آتن، فستیوال عکس سرکیولیشن، فستیوال عکاسی بین‌المللی توکیو، کورتونا آن د موو، فستیوال عکاسی مدیوم، برایتون فوتو فرینج و فستیوال‌های دیگر.

منتشر شده در بهترین‌های عکاسی امروز: ۱۵۰ عکاس معاصر

برای تهیه کتاب عکسی از کارهای عکاسان برتر سال، با انتشارات شیلت همکاری داریم. کتاب عکس لنزکالچر آثار برندگان جوایز استعداد نوظهور، عکاسی خیابانی، چهره‌نگاری و اکسپوژر را در خود جای خواهد داد. این مجموعه بی‌نظیر از آثار عکاسی در دسترس فعالان صنعت عکاسی قرار خواهد گرفت و برای فروش و پخش جهانی نیز در دسترس خواهد بود‌. انتشارات شیلت، ناشر رسمی بنیاد پرس فوتو و فوتوفست است.

عضویت در شبکه لنزکالچر

عکاسان برنده و برگزیدگان داوران، عضو مجموعه‌ای از بااستعدادترین عکاسان دنیا می‌شوند، عضویت در این مجموعه منوط به دریافت دعوت‌نامه است…این مجموعه چیزی نیست جز شبکه لنزکالچر جامعه‌ای از عکاسان بااستعداد. با عضویت در این شبکه به مجموعه‌ای از ابزارها و خدمات دست خواهید یافت که برای ارتقای حرفه‌ای و معرفی مستمر بین‌المللی بسیار مفید هستند. مزیت‌ها شامل فرصت‌های معرفی، بازبینی رایگان کلیه آثار ارسالی و موارد دیگر است. لطفا مراجعه شود به صفحه شبکه لنزکالچر تا ببینید عضویت در این مجموعه چطور به پیشرفت حرفه‌ای و خلاقانه عکاسان کمک می‌کند.

نمایش آثار در بین فعالان صنعت عکاسی

هم‌اکنون با بیش از ۳۰۰۰ عضو فعال و تاثیرگذار صنعت عکاسی از سراسر دنیا در ارتباط هستیم، با ویراستاران عکس، ناشران کتاب، صاحبان گالری‌ها، مدیران فستیوال‌ها، آژانس‌ها، گالری‌گردانان، ناشران رسانه‌های آنلاین و افراد بی‌شمار دیگر. لنزکالچر به منبعی کلیدی برای این افراد حرفه‌ای تبدیل شده است تا بتوانند کارهای جدید عکاسان سراسر دنیا را کشف کرده و دنبال کنند. این نوع معرفی در بین حرفه‌ای‌های دنیای عکاسی، هم برای عکاسان صاحب نام و هم برای عکاسان نوظهور حائز اهمیت است- یک جفت چشم برای تغییر آینده حرفه‌تان کافی است.

معرفی در مطبوعات بین‌المللی

جوایز لنزکالچر هر ساله مورد توجه گسترده مطبوعات و رسانه‌های جهانی قرار می‌گیرد. برندگان، فینالیست‌ها و دیگر شرکت‌کنندگان در رسانه‌های عمده‌ای مورد توجه قرار گرفته‌اند، رسانه‌های همچون بی‌بی‌سی، گاردین، هافینگتون پست، اشپیگل آنلاین، تایم لایت‌باکس، مجله بریتانیایی عکاسی، تلگراف و دیگر رسانه‌های ملی و بین‌المللی. این نوع پوشش رسانه‌ای به معروفیت جهانی و گسترده آثار شما می‌انجامد.

معرفی گسترده در میان مخاطب بیش از ۲ میلیون نفری ما

عکس‌های برگزیده در نمایشگاه آنلاین جوایز استعداد نوظهور ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته خواهد شد، نمایشگاهی که در دسترس دوستداران عکس از سرتاسر دنیا خواهد بود و بلافاصله پس از اعلام نتایج نهایی و مدت زیادی پس از آن در معرض عموم قرار خواهد گرفت. عکاسان برتر در مقاله‌ای در صفحه اصلی لنزکالچر مورد توجه قرار خواهند گرفت و آثار آنان در رسانه‌های اجتماعی لنزکالچر و کانال‌های ویراستاری منتشر خواهد شد. به نظر ما، این کار استراتژی بسیار موثری است که به معرفی عکاسان به دنیا و دستیابی به فرصت‌های گوناگون حرفه‌ای منجر می‌شود- لطفا مراجعه کنید به داستان‌های موفقیت.

فرصت‌هایی برای معرفی آنی

هر چه زودتر در مسابقه شرکت کنید، شانس انتخاب شما از سوی ویراستاران لنزکالچر برای معرفی سریع در گالری مسابقه و معروفیت در بین مخاطبین جهانی ما بیشتر می‌شود. آثار برگزیده شده از سوی تیم ویراستاری لنزکالچر در کانال‌های آنلاین لنزکالچر به اشتراک گذاشته خواهند شد – یعنی در وبگاه لنزکالچر، فهرست ایمیل ها، بسترهای سیار و شبکه های چندگانه اجتماعی ما. همه عکاسان شرکت‌کننده از فرصت‌ها و منابع لازم برای به‌اشتراک‌گذاری و معرفی آثارشان بهره‌مند خواهند شد.

بازبینی رایگان آثار ارسالی از سوی حرفه‌ای‌های صنعت عکاسی

اهمیت بازخورد انتقادی برای بهبود آثار بر کسی پوشیده نیست و می‌خواهیم در زمان شرکت در هر مسابقه با نهایت اعتماد بنفس ظاهر شوید. در مسابقات اکسپوژر ۲۰۱۷ شرکت کنید و از بازبینی رایگان آثار خود بهره‌مند شوید. بازبینی‌های ما بازخوردهای انتقادی و عمیق و اختصاصی به شما ارائه خواهند داد و به علاوه توصیه‌هایی به شما ارائه خواهند کرد تا بتوانید فعالیت خود را بهبود بخشیده و کارهای خود را برای مسابقات، نمایشگاه‌ها و دیگر فراخوان‌ها آماده کنید. بیش از ۱۰۰ مدرس معتمد و واجد شرایط، ویراستار عکس، گالری‌گردان و دیگر حرفه‌های‌های صنعت عکاسی با ما همکاری می‌کنند و بازخوردهای معنادار و عملی بر عکاسی شما ارئه می‌دهند

دیدگاه‌ها و نظرات جامعه عکاسان لنزکالچر در مورد بازبینی آثار ارسالی را در وبسایت مسابقه بخوانید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه