جستجو

فراخوان عکس ششمین مسابقه بین المللی لومیکس برای عکاسان خبری جوان منتشر شد.

■ مهلت: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ■

این مسابقه بین المللی برای تأکید بر قدرت عکاسی خبری در دنیای سراسر پوشیده از عکس ما برگزار می شود. عکاسی خبری با تأثیری اساسی بر درک ما از چهره های مختلف انسانیت، و با کمک به آموزش و حساسیت ما، احساسات ما را تحریک می کند و ما را در اشتراک گذاری توانا می سازد.

در ششمین دوره این رقابت از عکاسان جوان درخواست می شود سالایدشو ها، رپورتاژهای چندرسانه ای، داستان های بازدید (scrollytelling stories) یا مستندات وب را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند. حتی کارهای صرفا فیلم برداری شده / سینمایی مشروط بر اینکه گزارش های اینترنتی تصویری با یدگاه عکاسانه باشند، پذیرفته می شوند. در هر صورت فیلم های مستند (کوتاه) پذیرفته نمی شوند.

هر عکاس فقط می تواند یک رپرتاژ، مقاله یا مجموعه (بعنوان مثال مجموعه پرتره) با مشخصه عکاسی خبری ارسال کند. اثر باید حداقل دارای ۱۵ و حداکثر ۳۰ عکس باشد که بعد از ۱ نوامبر ۲۰۱۵ ثبت شده باشند. آثاری که قبلا منتشر شده باشند یا برنده جایزه ای در سایر جشنواره ها باشند (این یک پیش شرط برای اثر ارسالی نیست)، یا هر اثری که در دوره های قبلی شرکت کرده باشند با این شرط که بخشی از یک پروژه طولانی مدت باشند و حداقل ۵۰ درصد عکس ها جدید باشند هم می توانند در این رقابت شرکت کنند.

این جشنواره امیدوار است مجالی برای بحث، نمایشگاهی برای عکس، و یک انجمن مستعد برای ویرایشگران حرفه ای و مخاطبان متخصص علاقمند و همچنین کسانی که صرفا عاشق عکاسی هستند، باشد.

≡ هزینه ثبت نام

■ رایگان است.

≡ واجدین شرایط

■ شرکت در این مسابقه برای تمام عکسان خبری جوان، عکاسان، دانشجویان عکاسی و هنرجویانی که در زمان پذیرش، بیشتر از ۳۵ سال سن نداشته باشند، آزاد است.

≡ جوایز

■ تیمی از نمایشگاه گردانان دانشگاه علوم کاربری و هنرهای هانوور و موسسه عکاسی خبری FREELENS، اقدام به انتخاب ۶۰ عکس برای نمایش در فستیوال می کنند.

■ بعد از این مرحله، یک هیئت بین المللی متشکل از ۵ داور، اقدام به انتخاب برنده جایزه FREELENS Award از میان ۶۰ اثر نمایشگاه می کند. جایزه اعدایی مبلغ ۱۰۰۰۰ یورو و گواهی است.

■ علاوه بر آن یک هیئت داوری بین المللی از متخصصان چندرسانه ای برنده جایزه LUMIX Multimedia Award را انتخاب می کنند. این جایزه شامل مبلغ نقدی ۵۰۰۰ یورو است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه