جستجو
پوستر فراخوان عکس نخستین جشنواره عکس سفر و ایمنی

فراخوان عکس نخستین جشنواره عکس سفر و ایمنی توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

■ مهلت: ۱۶ آبان ■

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، نخستین جشنواره عکس «سفر و ایمنی راه» را با هدف ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و ارتقای ایمنی در راه‌ها، برگزار می‌کند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، به عنوان یکی از اعضای رسمی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی ( FIA )، همزمان با دهه‌ای که از سوی سازمان ملل متحد «اقدام برای ایمنی راه‌» نام گرفته، اجرای طرح‌های فرهنگی و آموزشی مرتبط با این موضوع را به عنوان یکی از فعالیت‌های اصلی، در دستور کار خود قرار داده است.

جشنواره عکس «سفر و ایمنی راه» از جمله برنامه‌هایی است که کانون به منظور جلب توجه عموم مردم و مسئولان به مقوله ایمنی در راه‌ها و جاده‌ها، ارتقای فرهنگ جامعه در خصوص سفر و ایمنی و همچنین کاهش سوانح جاده‌ای اقدام به برگزاری آن کرده است.

شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و هر یک از علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۵، با ارسال حداکثر ۱۰ قطعه عکس در این برنامه فرهنگی هنری مشارکت داشته باشند.

[irp]

بنا بر این گزارش؛ ایمنی راه و فرهنگ اتومبیلرانی ایمن، ایمنی راه و کودکان و نوجوانان، ایمنی راه و جاده‌ها، ایمنی راه و لذت سفر، ایمنی راه و عابران پیاده، ایمنی راه و حمل و نقل عمومی، ایمنی راه و حاشیه راه‌ها، ایمنی راه و وسایل نقلیه، ایمنی راه و رفتار و حقوق شهروندی، ایمنی راه و امداد و نجات، ایمنی راه و احترام به محیط زیست، ایمنی راه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ایمنی راه و ایرانگردی و ایمنی راه و حیات وحش، موضوعات این جشنواره هستند.

عکاسان و سایر علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از قوانین، امتیازها، جوایز و سایر اطلاعات مورد نیاز به وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir مراجعه و یا با شماره تلفن۴-۶۶۹۰۰۷۷۱ (۰۲۱) (روابط عمومی) تماس حاصل کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه