جستجو
KOKUYO DESIGN AWARD 2021

فراخوان فراخوان جوایز طراحیKOKUYO DESIGN ۲۰۲۱ منتشر شد.

  • مهلت: ۲۸ مهر ۱۳۹۹

■ هجدهمین دوره رقابت بین المللی KOKUYO DESIGN AWARD با هدف ارائه طراحی کاربر محور و نمایش بهترین محصولات برای بازار مصرف برگزارمی شود. مردم در سراسر جهان، خواه و ناخواه شاهد تغییر جامعه با سرعت طاقت فرسا بوده اند. به این ترتیب فرصتی برای ما فراهم می شود که دوباره ارزش چیزهای اطراف خود را زیر سوال ببریم و با هم فکر کنیم که چه مدت زمان طولانی برای چه نوع ارزشی محبوبیت زیادی دارند. علاوه بر این، بسیاری از طرح هایی که در سال های اخیر دریافت کرده ایم براساس ایده هایی با ارزش اجتماعی بالا بوده است. AWARD نیز تاکنون امتیازات این نوع پیشنهادها را بسیار عالی ارزیابی کرده است. هر چند این بار این رویداد میخواهد به اصل طراحی محصول بازگردیم و به دنبال آثاری است که علاوه بر ارزش داشتن ایده کاربردی نیز باشند. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

http://festivart.ir/department-en

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای تمامی طراحان از سراسر جهان آزاد است.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ «موضوع POST-NORMAL» جهان در حالی تازه شد که ما کاملاً آماده آن نبودیم. قبل از اینکه به ما وقت داده شود تا به دقت در مورد مسائل فکر کنیم، آنچه را دوست داریم، دوست نداریم، با آن موافقیم، مخالف هستیم و… زندگی روزمره ما که قبلاً آشنا بود، همچنان تغییر می کند. بنابراین ما سعی می کنیم با تغییرات و در شتاب خود همراه شویم، بسیاری از ایده ها در این شتاب به وجود می آیند و ناپدید می شوند. آنچه اکنون در طراحی محصول مهم است، این است که سعی کنیم با چیزهای اطرافمان از نو روبرو شویم.

≡ شرایط آثار:

■ هرگونه لوازم التحریر، مبلمان یا ابزاری که در صحنه های کار، یادگیری و زندگی استفاده می شود پذیرفته می شوند. از آنجا که همه ابزارهای مورد استفاده در زندگی روزمره واجد شرایط هستند و نه فقط لوازم التحریر و مبلمان که دسته اصلی محصولات KOKUYO هستند، انتظار ایده های انعطاف پذیرتری از شرکت کنندگان دارند.
■ آثار بر اساس معیارهای تفسیر طرح موضوع، سطح تکمیل طرح و توانایی طراحی برای تبدیل شدن به یک محصول، ارزیابی خواهند شد.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ جایزه بزرگ: مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ ¥
■ جایزه برتری برای ۳ نفر: مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ¥

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه