جستجو
فراخوان فرصت مطالعاتي براي هنرمندان در فرانسه

فراخوان فرصت مطالعاتی برای هنرمندان در فرانسه منتشر شده است.

■مهلت: ۲۶ دی■

دوره فرصت مطالعاتی برای هنرمندان در فرانسه با حمایت بنیاد هنرهای آمریکایی ترا برگزار میشود و طی آن تشکیل سمینار برای هنرمندان ، اعطای کمک هزینه ی تحصیلی و امکان شرکت در بحث های گروهی ممکن خواهد بود.

به گزارش گالری آنلاین، هنرمندان حوزه هنر های تجسمی میتوانند در این دوره اقامتی که توسط بنیاد هنرهای آمریکایی ترا حمایت می شود شرکت کنند .

تاریخ نهایی ثبت نام تا ۱۵ ژانویه ۲۰۱۷ بوده و تاریخ دوره ی اقامت نیز از ۵ جون تا ۴ آگوست سال ۲۰۱۷ خواهد بود .

این فراخوان کمک هزینه های دانشجویان مقطع دکتری در هنرهای آمریکایی را در برداشته و هنرمندانی را از سراسر جهان به مدت ۹ هفته در فرانسه گرد هم خواهد آورد .

به گزارش خبرنگار گالری آنلاین، این دوره برای ایجاد رغبت در هنرمندان در اجرای کارهای مستقل می باشد که طی آن تشکیل سمینار برای هنرمندان و نیز اعطای کمک هزینه ی تحصیلی و امکان شرکت در بحث های گروهی ممکن خواهد بود. به علاوه هنرمندان در محل کار و با اجرای اثر حقوق دریافت کرده و از امکانات پروژ بهره مند میشوند. هچنین محل اقامت نیز برای داوطلبین در نظر گرفته شده است .

دو گروه واجد شرایط شرکت در این برنامه خواهند بود که عبارتند از :

  • – دانشجوی فارغ التحصیل از مقطع کارشناسی ارشد در رشته های هنرهای تجسمی و یا دارنده ی مدرک معادل در زمان ثبت نام در دوره .
  • -فردی که در یکی از رشته های هنرهای آمریکایی در آزمون دکتری شرکت کرده است  یا در زمینه ی  فرهنگ هنرهای تجسمی مربوط به اوایل دهه ۸۰  تحقیق به عمل می رساند .

تمام مراحل این فراخوان به زبان انگلیسی است .

آدرس محل اجرای برنامه ؛

فرانسه

بنیاد هنرهای آمریکایی در فرانسه

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم درخواست اینجا کلیک کنید.

منبع خبر فارسی: وبسایت ارزشمند گالری آنلاین

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه