جستجو

فراخوان مسابقه اندیشه های علوی توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ تهران منتشر شد.

■ مهلت: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ■

این مسابقه در راستای رسالت تخصصی فرهنگسرای نهج البلاغه با هدف گسترش و اعتلای اندیشه های ناب علوی و معارف حقیقی نهفته در دریای عمیق و ژرف نهج البلاغه و نیز بهره مندی از آراء، نظرات، ایده ها و پیشنهادات علاقه مندان و خواص در این حوزه تخصصی برگزار می شود.
نهج البلاغه به عنوان یکی از متون ارزشمند دینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نکات اخلاقی نهج البلاغه یا همان کلمات قصار به علت کوتاه بودن در ذهن می ماند و می تواند برای درس گرفتن بسیار سودمند باشد. نهج البلاغه منبعی برای مطالعه اندیشه های حضرت علی (ع) نسبت به مسائل تاریخی جهان اسلام است و با توجه و تدبر در آن می توان دریافت که بسیاری از مفاهیم فلسفی و عرفانی که بزرگان فلسفه و عرفان بیان کرده اند در آن به وفور یافت می شود.
در این راستا و براساس رسالت تخصصی سازمانی در زمینه برنامه سازی و ارائه محتوای غنی در قالب های فرهنگی و هنری و لزوم ایده پردازی و طراحی برنامه های مختلف در سطوح گوناگون و برای عموم مخاطبان در حوزه مفاهیم نهج البلاغه دبیرخانه «اندیشه های علوی» تشکیل و این فراخوان اعلام شده و دعوت عمومی از اقشار مختلف و علاقه مندان این حوزه معرفتی انجام می پذیرد.
در این فراخوان از عموم اندیشمندان، محققان و پژوهشگران، صاحبنظران، کارشناسان و دیگر علاقه مندان به موضوعات پیرامون نهج البلاغه و شخصیت والای امیرالمومنین علی (ع) دعوت شده تا نظرات، پیشنهادات، ایده ها، طرح ها و اندیشه های خود را در تمامی قالب های فرهنگی، هنری و آموزشی به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.
زمان تعیین شده و مهلت اعلام شده از سوی دبیرخانه فراخوان برای ارسال آثار مکتوب تا ۱۵اردیبهشت ماه سال جاری تعیین شده و علاقه مندان می توانند در قالب فایل (pdf) طرح های خود را به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.
همچنین شرکت کنندگان باید نام و نام خانوادگی، سن، میزان تحصیلات و شماره تماس خود را نیز در فایل های ارسالی به آدرس اینترنتی f.nahjolbalagh12@gmail.com ضمیمه کنند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند از طریق ارتباط تلفنی با شماره تلفن ۳۳۵۶۹۰۴۰ دبیرخانه فراخوان اندیشه های علوی و یا از طریق مکاتبه با تلگرام و اینستاگرام فرهنگسرای نهج البلاغه @f_nahjolbalaghe پرسش های خود را مطرح و پاسخ لازم را دریافت کنند.
در پایان و پس از اتمام مهلت ارسال آثار، پنج اثر برگزیده از سوی هیئت داوران فراخوان، انتخاب و طی مراسمی به آنها جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.
فرهنگسرای نهج البلاغه در میدان قیام، ابتدای خیابان ری، بوستان کوثر واقع شده است.

■ منبع خبر: ایرنا

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه