جستجو

فراخوان مسابقه بزرگ عکس با موضوع نماز توسط ستاد اقامه نماز کشور  منتشر شد.

■ مهلت: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ■

■ به گزارش روابط عمومی و امور استان ها ، ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری مسابقه بزرگ عکس با محوریت عکس های نمازی خبر داد. مسعود دریس مدیر فضای مجازی و روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور در خصوص برگزاری این مسابقه گفت این مسابقه در شش محور برگزار می شود که عبارتند از ؛ نماز در مدرسه ما که ویژه دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی و مربیان و معلمان را شامل می شود . نماز در دانشگاه ما ، ویژه دانشجویان سراسر کشور ، نماز در مسجد محله ما ، نماز جمعه شهر ما ، نماز محل کار ما ویژه کارمندان و کارگران سراسر کشور ، نماز کودکان ما ویژه خردسالان ۳ الی ۷ سال و آخرین محور ، نماز در اردوی ما ، شامل اردوهای سیاحتی ، زیارتی و تفریحی می شود.

■ دریس در خصوص جزئیات دیگر این مسابقه افزود : این مسابقه در اپلیکیشن عکس محور قرار هفده برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده هر بخش تصاویر پر بازدیدی است که توسط کاربران انتخاب و برگزیده شده اند ، می باشد .

■ ایشان همچنین درباره مزیت های دیگر این مسابقه به بخش لایک و کامنت گذاشتن برای هر تصویر و تنوع عناوین و شرکت آزادانه مخاطبان و علاقمندان در بخش های مختلف این مسابقه اشاره کرد و گفت : علاقمندان می توانند برای دریافت لینک نرم افزار قرار هفده و دانلود و نصب آن بر روی گوشی های هوشمند خود عدد ۱۷ را به ۱۰۰۰۰۱۷ پیامک نمایند و یا به شکل مستقیم از اینجا دانلود نمایند .
مسعود دریس درباره آخرین مهلت شرکت در مسابقه گفت : تا ۱۰ بهمن ماه این مسابقه ادامه دارد و به سه برگزیده هر بخش هدایای نفیسی در دهه مبارکه فجر اهدا خواهد شد . ضمنا برخی از تصاویر ارسالی مخاطبان در کانال رسمی ستاد در شبکه های اجتماعی استفاده خواهد شد .

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه