جستجو
پوستر فراخوان مسابقه دوسالانه پوستر اکوادور Ecuador Poster Bienal 2024 Competition

فراخوان مسابقه دوسالانه پوستر اکوادور Ecuador Poster Bienal 2024 Competition منتشر شد.

  • مهلت: ۴ خرداد ۱۴۰۳

دوسالانه پوستر اکوادور (EPB) فراخوان مسابقه پوستر سال ۲۰۲۴ خود را منتشر کرده و از هنرمندان سراسر جهان دعوت می کند در این رویداد شرکت کنند. این مسابقه یک رویداد بین المللی است که بر ارزش های فرهنگی، اجتماعی، آکادمیک و حرفه ای تمرکز دارد.

دوسالانه پوستر اکوادور هر دو سال یک بار خلاقانه ترین آثار جهان را گرد هم می آورد. هیئت داوران بین‌المللی متشکل از نمادهای طراحی جهان، فرآیندی سخت را انجام می‌دهند و بهترین آثاری را انتخاب می‌کنند که ارزش‌های یک صنعت دائماً در حال تحول را نشان می‌دهند. به عنوان بخشی از کنفرانس دوسالانه پوستر اکوادور، یک کنگره بین المللی ارتباطات بصری برپا می شود که شامل مجموعه ای از نمایشگاه ها، گفتگوها و کارگاه های آموزشی است.

درباره مسابقه

دوسالانه پوستر اکوادور برای ادای احترام به حرفه ای های برجسته در صنعت طراحی سخت کار می کند تا نسل های جدید خلاقان بتوانند استعداد خود را به مخاطبان سراسر جهان نشان دهند و شغل خود را به سطح حرفه ای هدایت کنند.

دانشجویان طراحی، طراحان گرافیک، معماری، هنرمندان، عکاسان و هنرمندان رشته های ارتباطات بصری به طور کلی می توانند بدون در نظر گرفتن سن یا ملیت با پوسترهایی که بین ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۳ تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ اجرا شده اند، در این رویداد شرکت کنند.

رقابت EPB 2024 در مجموع شامل پنج دسته است:

  • پوسترهای تبلیغاتی
  • پوسترهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی
  • پوسترهای دانشجویی (افرادی که در زمان ارسال پوستر مشغول به تحصیل هستند)
  • پوسترهای متحرک (فقط JPG را آپلود کنید و مطمئن شوید که پوستر متحرک را در Artivive آپلود کنید)
  • «LTC»: پوسترهای مربوط به آمازون (فقط مخصوص اکوادور)

تمامی آثار ابتدا باید به صورت فایل دیجیتال ارسال شوند.

مشخصات فایل های ارسالی: ۷۰۰×۱۰۰۰ پیکسل (عمودی)، ۷۲ نقطه در اینچ، فرمت JPG، مد رنگی RGB با حجم حداکثر ۵۰۰کیلوبایت

طراحان منتخب باید فایل: ۳۰۰dpi، اندازه ۷۰cm x ۱۰۰cm را به آدرس info@ecuadorposterbienal.com ارسال کنند و برای هر کار ۲۰ دلار از طریق PayPal، Payphone و انتقال بانکی بپردازند.

تعداد آثار ارسالی توسط هر شرکت کننده نامحدود است.

تمامی آثار ارسالی بخشی از آرشیو دوسالانه پوستر اکوادور هستند و مسترد نمی شوند. برگزارکنندگان حق دارند آثار ارسالی را برای مقاصد غیرتجاری به نمایش گذاشته و منتشر کنند.

هزینه شرکت در مسابقه

  • ارسال آثار رایگان است. درصورت انتخاب طرح برای حضور در نمایشگاه، مبلغ ۲۰ دلار برای چاپ آثار در در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر دریافت می شود.

جوایز مسابقه

  • در هر بخش مدال طلا، نقره، برنز و لوح تقدیر اهدا می شود.
لینک های مرتبط

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه