جستجو
پوستر فراخوان مسابقه طراحی تزئینات محصولات چوبی Ideas 4 Wood 2023/2024

فراخوان ششمین دوره مسابقه طراحی محصولات چوبی Ideas 4 Wood 2023/2024 منتشر شد.

  • مهلت: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

مسابقه IDEAS4WOOD از مهمترین مسابقات صنعت چوب است که بصورت بین المللی و سالانه توسط شرکت ایتالیایی TABU برگزار و توسط ADI (انجمن طراحی ایتالیا)، FederlegnoArredo و FSC® Italia پشتیبانی می شود. این شرکت در زمینه رنگرزی چوب طبیعی و فناوری چوب چند لایه فعالیت می کند.

درباره مسابقه

  • مسابقه IDEAS4WOOD رویدادی برای ایده پردازی دانشجویان و طراحان حرفه ای، بدون در نظر گرفتن سن است.
  • هدف مسابقه طراحی طراحی تزئینات هندسی، ارگانیک یا ترکیبی بر اساس یکی از روش های زیر است:
  1. روکش های چوبی چند لایه (۶۵۰ x 3100 میلی متر) برای صنعت مبلمان و پوشش دیوار برای فضای داخلی.
  2. طلاکوبی های صنعتی(industrial inlays) هم روی روکش های طبیعی رنگ شده و هم روی روکش های چوبی چندلایه – یا قابل سرهم کردن آزادانه – برای تولید پانل (۱۲۶۰×۳۰۶۰ میلی متر، مانند مجموعه Burls و Graffiti توسط Tabu)، برای صنعت مبلمان و پوشش های دیوار برای فضای داخلی.
  3. سطوح سه بعدی ساخته شده با تکنیک نقش کم برجسته یا نقش برجسته برای تولید پانل (۱۲۵۰ x 2500/3000 میلی متر، مانند Groovy Collection by Tabu) برای صنعت مبلمان و پوشش دیوار برای دکوراسیون داخلی.
  4. سطوح برای مدرن ترین بویزری ها(تابلوهای چوبی تزئین شده و حکاکی شده پیچیده) که در صفحات (۶۰ x 3000 میلی متر، مانند مجموعه SKENS توسط Tabu Boiserie) انجام شده است.
  • طرح های ارسالی باید اورجینال باشند. علاوه بر این، آنها باید در جهت ارتقای کار شرکت باشند. کیفیت زیبایی شناسی ارائه و ملاحظات در مورد امکان سنجی فنی پروژه به طور مثبت ارزیابی خواهد شد. نشان دادن حداقل یک گونه چوب / روکش دارای گواهینامه مطابق با لیست FSC® (بخش اسناد www.i4w.it) و توجه به استفاده مجدد از چوب و بهینه سازی استفاده از آن در فرآیندهای تولید نیز مثبت ارزیابی می شود.

مسابقه در دو بخش حرفه ای و دانشجویی برگزار می شود.

  • دسته بندی حرفه ای ها: همه طراحان ایتالیایی و خارجی (مدرک تحصیلی خاصی لازم نیست) بدون در نظر گرفتن سن. کلیه افرادی که در تاریخ ثبت نام در مسابقه در مدارس، موسسات یا آکادمی ها ثبت نام نکرده و در زمینه طراحی، طراحی داخلی یا طراحی صنعتی فعالیت می کنند، باید در رده حرفه ای ها در نظر گرفته شوند.
  • دسته بندی دانشجویان: تمامی دانشجویان ایتالیایی و خارجی دانشگاه های طراحی، معماری و مهندسی، دانشکده ها و موسسات طراحی و آکادمی های هنرهای زیبا.

برای هر دو دسته، شرکت به صورت انفرادی یا گروهی مجاز است. در صورت مشارکت گروهی، تعیین سرپرست گروه الزامی خواهد بود که تنها مسئول و مخاطب پروژه خواهد بود. از هر یک از شرکت کنندگان گروه خواسته می شود که ضمیمه مربوط را با اطلاعات شخصی، امضای صریح پذیرش اطلاعیه، ذکر اعضای گروه و نام رهبر گروه پر کنند.

اگر یک گروه شامل دانشجویان و متخصصان باشد، گروه در دسته حرفه ای ها قرار می گیرد. هر شرکت کننده، چه فردی و چه گروهی، مجاز به ارسال حداکثر ۲ پروژه است که می تواند آزادانه از بین ۴ بخش معرفی شده در بالا انتخاب کند.

نحوه درخواست شرکت در مسابقه

  • درخواست شرکت در مسابقه، هم برای شرکت کنندگان انفرادی و هم برای هر یک از اعضای یک گروه، باید به شرح زیر باشد:
  • ۱- پر کردن پیوست A در تمام قسمت های آن (در بخش اسناد در وب سایت www.i4w.it موجود است)
  • ۲- بارگذاری پیوست A در صفحه شخصی. در مورد گروه ها، رهبر گروه اسامی هر یک از اعضا را وارد کرده و پیوست A را در صفحه شخصی خود آپلود می کند.
  • زبان های پذیرفته شده برای درخواست مشارکت و توضیحات پروژه ایتالیایی و انگلیسی است.

هزینه شرکت در مسابقه

  • رایگان است.

جوایز مسابقه

  • حرفه ای ها: جایزه اول: ۵۰۰۰ یورو
  • دانش آموزان: جایزه اول: ۵۰۰۰ یورو
  • حرفه ای ها: جایزه کارپانلی: جایزه اول: ۳۰۰۰ یورو
  • دانش آموزان: جایزه کارپانلی: جایزه اول: ۲۰۰۰ یورو

لینک های مرتبط

وبسایت Ideas 4 Wood 2023/2024 – Design Contest

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه