جستجو

فراخوان مسابقه طراحی لباس ورزشی و مدال قهرمانی با هدف ترویج فرهنگ ورزشی دانشگاهی منتشر شد.

  • مهلت: ١۵ مهر ١٣٩٧

فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با هدف مشارکت بیشتر دانشجویان خلاق و جامعه دانشگاهی در جهت توسعه کمی و کیفی ورزش در دانشگاه‌ها مسابقه طراحی لباس ورزشی و مدال قهرمانی برگزار می کند. این فراخوان با هدف ترویج فرهنگ ورزش دانشگاهی ایران به عنوان الگو در سایر کشورها و تحقق اهداف فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی (FISU) بر اساس استانداردهای ملی می باشد.

≡ معیار های گزینش آثار

بنا براین گزارش شاخص های مورد توجه در طراحی لباس ورزشی و مدال قهرمانی ورزش دانشگاهی موارد زیر می باشد:

۱- ارزش‌های حاکم بر ورزش ملی ایران ۲- هویت،اصالت، فرهنگ و تمدن دانشجویان و دانشگاه‌های ایران ۳- شعار فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی (ستارگان امروز، رهبران فردا) ۴- گسترش رویا پردازی دانشجویان از طریق ورزش دانشگاهی ۵- لوگوی فدراسیون جهانی و ملی ورزش دانشگاهی
همچنین تمامی طراحی‌ها جهت شرکت در مسابقه باید با تکیه بر الگوهای ملی کشور باشد. طرح‌های کاربردی و برتر توسط گروه داوران و متخصصین فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی انتخاب و به نفرات اول تا سوم جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

≡ نحوه شرکت در مسابقه

افراد باید طرح خود را در قالب یک پروپوزال و با توجیه فنی، ارزشی و عملکردی ارائه دهند. هر هنرمند می‌تواند به صورت مجزا برای طراحی مدال و لباس ( بانوان و آقایان) تا ۲ اثر همراه با شناسنامه کامل اثر ارائه دهد. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را بر اساس شاخص‌های تعیین شده تا تاریخ ۱۵ /۰۷/۱۳۹۷ به آدرس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران ارسال نمایند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه