جستجو
پوستر فراخوان مسابقه طراحی لوگو آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ

فراخوان مسابقه طراحی لوگو آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ منتشر شد.

 

توضیح درباره تنایج مسابقه:

با سلام به همراهان ارزشمند فستیوارت. با توجه به عدم انتشار نتایج این فراخوان، توضیحات زیر برای اطلاع شرکت کنندگان در این رویداد،‌ ارائه می شود.
خبر مربوط به «فراخوان لوگوی آکادمی ورزشی گروه صنعتی گلرنگ» از طریق جناب آقای «رضا براتی»‌ داور شناخته شده فوتبال ایران برای فستیوارت ارسال و مراحل انتشار آن پیگیری شد. پس از اتمام مهلت شرکت در فراخوان، با پیگیری چندین و چند باره فستیوارت درباره نتیجه فراخوان، اعلام شد که مسئول بالادستی برگزاری این فراخوان به نتیجه نهایی نرسیده است. براساس آنچه از پیگیری های انجام شده بدست می آید، مشکل در کیفیت آثار ارسالی نبوده و مدیریت مربوطه در این زمینه اقدامی انجام نمی دهد. در پاسخ به سوالات مطرح شده از طرف هنرمندان در بخش کامنت های اینستاگرام و سایت و نیز پیام های مستقیم باید گفت فستیوارت در این زمینه، اختیار و قدرت اجرایی ندارد و صرفا می تواند اطلاع رسانی نماید. پیگیری شخصی یا گروهی حقوق مادی و معنوی شرکت کنندگان از طریق مبادی قانونی و رسانه های گروهی می تواند راه درست و مفید اقدام در این مورد باشد. در برخی موارد مشابه گذشته، ایجاد یک کمپین و پیگیری از طریق نماینده شرکت کنندگان، منجر به تصمیم گیری نهایی شد.

متأسفانه هنوز ساز و کار قانونی مشخصی برای پیگیری موارد اینچنینی پیدا نکردم. به نظر می رسد ورود وزارت فرهنگ و ارشاد یا دادگستری بعنوان مدعی العموم در موارد مشابه، راه حل قانونی درست باشد.

همچنین می توانید از بخش کامنت های پست اینستاگرام این خبر در این لینک، برای رسیدن به راهکار یا هماهنگی گروهی اقدام کنید. قطعا خود شما اطلاع دارید،‌ اما جسارتا درخواست می کنم از انتشار کامنت توهین آمیز که برای مخاطب حق پیگرد قانونی ایجاد می کند، خودداری کنید.

 

  • مهلت شرکت در مسابقه: ۵ مهر ۱۴۰۲

آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ در نظر دارد تا برای طراحی لوگوی خود از تمامی طراحان،هنرمندان و گرافیست های خوش ذوق و خلاق دعوت کند تا در این مسابقه شرکت نمایند.

  • زمان اعلام برنده مسابقه: ۱۰ مهر ۱۴۰۲
  • جایزه طرح برتر: ۳۰ میلیون تومان
  • طرح های خود را به آدرس ایمیل Sportacademy@golrang.com ارسال فرمائید.
  • در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره ۴۲۶۶۱۰۰۰ داخلی ۱۸۱ تماس حاصل فرمائید.
  • لازم به ذکر است که تمام حقوق مادی و معنوی لوگولوی پذیرفته شده متعلق به آکادمی ورزش گلرنگ می باشد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

33 پاسخ

  1. درود… خب بعد این همه توضیح…نتیجه؟ واقعا این نوع برخورد و کار کردن، حرفه ایه…حرفه ای رو بی خیال…اما درسته؟ کسی هم جوابگو نیست…

  2. سلام . هنوز هم نتیجه طراحی لوگوی گلرنگ اعلام نشده؟ بابا شما دیگه چه کلاهبردارهایی هستید. صد رحمت به دزد…

  3. فقط تو ایران اتفاق میوفته که یه برند بزرگ فراخوان بده و کلی ایده جمع کنه و بعد به هیشکی پاسخگو نباشه

  4. درود…وقتتون بخیر و با تشکر از شما…خیلی جالبه که بعد از این همه مدت که از تاریخ ارسال میگذره هنوز خبری از نتیجه فراخوان نیست…به نظرم، کمترین کاری که شرکت گلرنگ میتونست بکنه، یه توضیح بابت تاخیر و یک عذرخواهی از شرکت کنندگان و طراحان بود…اما همینم دریغ فرمودند…امیدوارم شاهنامه آخرش خوش باشه…

    1. با سلام

      راستش منم تو چند تا از این فراخوان ها شرکت کردم
      دقیقا همینطور برخورد کردن

      بعد ار مدت ها پیگیری گفتن برنده نشدید

      تو یه جمله بگم: سیلی نقد بهتر از حاوای نسیه

  5. سلام
    ۱۰ مهر نتایج اعلام نشد و بعد از تماس های مکرر گفتند ۱۹ مهر اعلام میشه ولی باز خبری نشد
    لطفا اعلام بفرمایید نتیجه چه زمانی اعلام میشه

    1. فقط تو ایران ممکنه که یه برند بزرگ فراخوان بده و بعد به هیچکیم پاسخگو نباشه تو لینکدینم کامنت ها رو حذف میکنن !!!

  6. سلام
    نتیجه مسابقه هنوز اعلام نشده؟کجا اعلام میکنید وکی؟
    برای یک برند به وسعت کاری گلرنگ خیلی زشت است که به زمان بندی خودش توجه نکنه.

  7. ببخشید من فکر می کنم فستیو آرت باید در مورد آگهی هایی که پخش می کنه احساس مسئولیت بیشتری رو داشته باشه و پیگیری کنه که چرا نتایج اعلام نشده. ما وقت می گذاریم و به فستیو آرت اعتماد می کنیم، به اینکه آگهی معتبری رو پخش کرده. اونوقت به راحتی می فرمایید: “چیزی به فستیو آرت اعلام نشده”؟؟

    1. سلام. وقت شما بخیر. از اینکه به فستیوارت اعتماد دارید، متشکرم. چند بار بهشون پیام دادم و پیگیری کردم. گفتند تصمیم گیری هنوز انجام نشده. اقدامات بیشتر از این در اختیار فستیوارت نیست.

  8. ببخشید من در این مسابقه شرکت کردم اما در ۱۰ مهر هیچ خبری مبنی بر اعلام برنده این مسابقه طراحی هیچ جا پخش نشده. علت رو شما می دونید؟

  9. با سلام و عرض خسته‌نباشید.
    تاریخ اعلام نتیجه ۱۰ مهرماه عنوان شده بود اما خبری از اعلام نتیجه نشده هنوز. توی سایت گلرنگ هم چیزی درج نشده. ممنون میشم اگر از تاریخ اعلام نتیجه مطلع شدید، اطلاع‌رسانی بفرمایید.
    سپاس از شما و خداقوت.

  10. تاریخ مهلت ارسال آثار صحیح هست؟ چون برای جشنواره بیز هامی میز ایرانلیق هم زده بودید مهلت ارسال آثار ۲۷ شهریور در حالی که ۲۷ شهریو تاریخ اعلام نتایجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه