جستجو

فراخوان مسابقه عکاسی حرفه ای باشید بانک تجارت سال ۱۳۹۷ منتشر شد.

■ مهلت: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ■

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در ایام نوروز ۹۷  این بانک با هدف ایجاد فضای شور و نشاط نوروزی درمیان کاربران فضای مجازی و ایجاد فرصت تعامل بیشتر با دنبال کنندگان صفحات بانک تجارت، مسابقه عکس “حرفه ای ها” را در پیام رسان تلگرام و شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار می کند .

شرکت کنندگان می توانند از یکم لغایت سیزدهم فروردین درکنار افراد حرفه ای که مهارت ویژه ای در شغل و زندگی شان (آشپز حرفه ای ، راننده حرفه ای ، ورزشکار حرفه ای ، تعمیرکار حرفه ای و … ) دارند عکس گرفته و در صفحات اجتماعی خود منتشر کنند. از بین عکس های منتشر شده توسط کاربران پس از داوری، ۲۶ عکس برگزیده در روز عید مبعث مقارن با بیست و پنجم فروردین ماه  ، معرفی می شوند.

کاربران درنظر داشته باشند ، انتشار عکس به صورت عمومی به گونه ای که بازدید عکس در تلگرام و پسند( لایک) پست در اینستاگرام قابل مشاهده باشد و درج هشتگ  “# حرفه_ای_ باشید ” زیر پست مربوط به عکس برای شرکت در مسابقه
“حرفه ای ها”  الزامی بوده و خلاقیت و رعایت اصول عکاسی از معیارهای اصلی انتخاب عکس های برگزیده است.بانک تجارت در پایان مسابقه” حرفه ای ها ” ازطریق صفحات رسمی خود در شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی ، مجموعه ای از عکس های ارسالی که از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند را منتشر می کند .

علاقه مندان، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مسابقه به کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام بانک تجارت مراجعه نمایند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه