جستجو

فراخوان مسابقه عکاسی «کتابفروشی محبوب من» توسط خانه کتاب منتشر شد.

  • مهلت: ۸ شهریور ۱۳۹۷

موسسه خانه کتاب به مناسبت اجرای طرح تابستانه کتاب با هدف شناسایی و معرفی کتابفروشی های محبوب از نگاه خریداران کتاب در طرح تابستانه کتاب سراسر کشور از تمام علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می کند در مسابقه عکاسی با موضوع «کتابفروشی محبوب من» شرکت کنند.

≡ کلیات مسابقه

  • علاقمندان می توانند همزمان با اجرای طرح تابستانه کتاب با حضور در کتابفروشی های عضو این طرح در سراسر کشور، حداکثر ۳ عکس خلاقانه از کتابفروشی محبوب خود گرفته و برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.
  • برای شرکت در این مسابقه کافی است در طول برگزاری طرح (۳۰مرداد تا ۸ شهریور) به آدرس http://tabestaneh.ketab.ir  بخش مسابقه «کتابفروشی محبوب من» مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری عکس های خود اقدام کنید.

≡ مشخصات آثار

گفتنی است؛ عکس‌ها بایستی با فرمت JPEG با وضوح کامل و به صورت افقی با حجم حداکثر ۵ مگابایت باشند.

≡ جوایز

  • موسسه خانه کتاب پس از بررسی آثار ارسالی از سوی داوران، چهل عکس ارسالی را به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب و به صاحبان این آثار جوایزی اهدا می کند.
  • همچنین، موسسه خانه کتاب بعد از پایان مسابقه، کتابفروشی های برتر از نگاه مخاطبان را معرفی خواهد کرد.

نهمین دوره طرح های اعطای یارانه نشر از طریق کتابفروشی ها با عنوان (تابستانه کتاب۹۷) از سه شنبه ۳۰ مردادماه در کتابفروشی های عضو طرح در سراسر کشور آغاز می شود و به مدت ۷ روز در تهران و ۱۰ روز در سایر شهرها ادامه خواهد داشت.

در این طرح، کتاب های تالیفی با یارانه  ۲۵درصد و کتاب های ترجمه با یارانه ۱۵درصد عرضه می شوند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه