جستجو

فراخوان مسابقه فرهنگی پیامکی «تا ابد فارس» به همت کتابخانه آیت الله  طالقانی(ره) برگزار میشود.

■ برگزاری: تا ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ■

■ از دیرباز خاورمیانه و خلیج فارس از اهمیت ویژه و استراتژیک برای غالب کشورها بویژه کشورهایی که در آن واقع شده اند برخوردار بوده است . از این رو مدتی است شورای‌ عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ با توجه‌ به‌ هدف‌ قراردادن‌ هویت‌ فرهنگی‌ و تاریخی‌ ملت‌ ایران‌ از سوی‌ ایادی‌ استکبار جهانی‌ به‌ خصوص‌ برخی‌ از کشورهای‌ همسایه‌ و تلاش‌ آنان‌ برای‌ تحریف‌ نام‌ تاریخی‌خلیج‌ فارس ؛ روز اخراج‌ پرتغالی‌ها از تنگه‌ هرمز را به‌ عنوان‌ روز ملی‌ خلیج‌ فارس‌ نامگذاری‌ کرده است.

■ در این راستا و در جهت پاسخگویی به سخنان یاوه و اهانت آمیز اخیر ترامپ کتابخانه آیت الله طالقانی(ره) از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه۱۲  در نظر دارد به منظور پاسداشت هویت ملی ، مسابقه فرهنگی «تا ابد فارس» را به صورت پیامکی برگزارکند و از میان پاسخهای صحیح به قید قرعه به تعدادی از برگزیدگان جوائز ارزنده ای تقدیم نماید.

■ در این مسابقه  که از تاریخ ۲۵ مهرماه لغایت ۲۸ آبان ماه برگزار می شود بروشورهایی حاوی  اطلاعات  تاریخی  و تحریف واقعیت های  این مرز و بوم بویژه خلیج فارس در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

■ مسابقه ای به  صورت  پیامکی از بروشورها خواهد بود و در پایان  به قید قرعه  جوایزی به برندگان اهدا می شود.

■ علاقه مندان  برای  شرکت  در  این  مسابقه  و  کسب اطلاعات  بیشتر  می توانند به کتابخانه آیت  الله  طالقانی(ره) واقع در پیچ شمیران، خ  نور  محمدی  کوچه  آیت الله  طالقانی  مراجعه و یا باشماره تلفن  ۷۷۵۲۶۹۲۲ و ۷۷۵۲۶۹۲۳  تماس حاصل فرمایند.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه