جستجو

فراخوان مسابقه نورپردازی مجتمع تجاری اداری «مادر» بانک ملت منتشر شد.

  • مهلت: ۲۲ دی ۱۳۹۷

شرکت ساختمانی بانک ملت، مسابقه طراحی نورپردازی نمای مجتمع اداری تجاری «مادر» را با اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر برگزار می کند. شرکت در این مسابقه برای کلیه فعالین و دانشجویان در زمینه طراحی، معماری،گرافیک و… آزاد است.

نحوه شرکت در مسابقه

  • متقاضیان شرکت در این مسابقه می توانند مدارک و موارد موردنیاز این مسابقه را با کیفیت اصلی که جزئیات آن در فایل پی دی اف داخل سایت قرار گرفته است، برای داوری به آدرس مذکور ارسال کنند.

نحوه ارائه اسناد متقاضیان

  • دعوتنامه، مدارک مسابقه و نقشه های کلی معماری پروژه در لینک های زیر برای عموم قابل دسترسی است ومتقاضیان می توانند آثار خود را تا پایان وقت اداری مهلت مقرر از طریق نشان اینترنتی شرکت، ارسال کنند.

مراحل بررسی و هیئت داوران

  • پس از بررسی اولیه کلیات طرح ها توسط هیئت داوری مسابقه که شامل اساتید و کارشناسانی از شرکت ساختمانی بانک ملت و جامعه مهندسان مشاور هستند، از طراحانی که کلیات طرح آنها مورد تایید قرار گرفته شده دعوت می گردد تا در جلسه ای ضمن ارائه طرح خود، به سوالات هیئت داوری پاسخ دهند. پس از پایان جلسات ارائه، داوران تصمیم خود را جهت امتیازدهی به طرح ها و مشخص شدن برندگان مسابقه اعلام خواهند کرد.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه