جستجو

فراخوان مسابقه و کارگاه های جشنواره نگرش خلاق، به مناسبت روز جهانی گرافیک توسط موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی رشت منتشر شد.

■ مهلت: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ■

■ موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی رشت، به مناسبت روز جهانی گرافیک، اولین جشنواره منطقه ای «نگرش خلاق» را با رویکرد صادرات محصولات بومی ایران و گیلان، در ۸ الی ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار می نماید.

■ اولین جشنواره منطقه ای نگرش خلاق با هدف پاسداشت روز جهانی گرافیک به عنوان رخداد مهم مرتبط با عرصه گرافیک، همچنین توجه به نقش گرافیک در صنعت و تاثیر آن بر صادرات محصولات ایرانی برگزار خواهد شد. نیز آشنایی بااستانداردهای جهانی طراحی گرافیک مرتبط با صادرات و ترغیب هنرمندان جوان به خلق آثار گرافیکی در راستای ارتقا تولید محصولات بومی و ملی و هماهنگی با ارزش ها و فرهنگ ایرانی از دیگر اهداف این جشنواره می باشد.

■ جشنواره در سه بخش مسابقه و نمایشگاه، کارگاه های تخصصی، و غرفه های تولید و اشتغال می باشد. آثار در سه شاخه ی آرم، پوستر و بسته بندی مورد قبول واقع خواهد شد. در طول جشنواره نمایشگاهی از آثار راهیافته به این بخش شکل گرفته، و به کلیه راهیافتگان گواهی حضور در جشنواره ارائه می گردد. ضمنا آثار برتر مورد تقدیر قرار می گیرد. مهلت ارائه آثار ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ می باشد.

■ در بخش دیگر جشنواره کارگاه های تخصصی برقرار می گرد. بسته بندی محصولات صادراتی ایران و تکنیک های آرم از جمله ورکشاپ های این جشنواره می باشد. همچنین ورکشاپ های Type and Image و عکاسی خلاق تبلیغاتی نیز در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد. کارگاه نظارت بر چاپ همراه با بازدید از مجهزترین مراکز چاپ و نشر استان خواهد بود. نیز ورکشاپ طراحی پوستر برای دو دسته مخاطب دانشجویی و دانش آموزی، به صورت جداگانه صورت می پذیرد. مهلت ثبت نام ورکشاپ ها، ۵ اردیبهشت ۹۷، از طریق دبیرخانه جشنواره می باشد.

■ علاوه بر این غرفه های تولید و اشتغال به صورت دانشجویی و آزاد در طول جشنواره در جایگاه مخصوص برپا خواهد شد. در بخش دانشجویی غرفه ها ،دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته گرافیک و هنر می توانند دست سازهای خود را در معرض نمایش بگذارند و حتی برای فروش اقدام نمایند .در بخش آزاد فروشگاههایی که محصولات در حوزه هنر دارند، می توانند جهت شرکت در جشنواره و ثبت نام در بخش غرفه اقدام نمایند. مهلت ثبت نام در این بخش تا پایان ساعت اداری ۵ اردیبهشت ۹۷، می باشد.

■ حضور و شرکت در همه بخش های جشنواره برای کلیه علاقمندان آزاد است. دبیر هنری اولین جشنواره نگرش خلاق، سمیرا صفاری، و دبیر اجرایی آزیتا روستا می باشند. سیندخت رضایی، سمیرا صفاری ،پریسا لطیفی، شهره بیروتی، میترا بابایی، رزیتا صفری صدیق، تانیا قادری و مریم مولایی شورای هنری جشنواره هستند.

■ تاریخ برگزاری جشنواره ۸ الی ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ می باشد که نمایشگاه، کارگاه های تخصصی و غرفه ها در مجتمع جهاد دانشگاهی رشت برپا خواهد بود. لذا از کلیه متقاضیان دعوت می شود جهت تحویل آثار و ثبت نام به معاونت دانشجویی و فرهنگی موسسه، واقع در رشت، بلوار لاکان، مسکن مهر، میدان ولایت، بلوار ذوالفقار جنوبی، مجتمع آموزشی و پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی، موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی مراجعه فرمایند.

■ هنرمندان و متقاضیان شرکت در جشنواره برای اطلاع کامل از شرایط ثبت نام می توانند به سایت موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی رشت، به نشانی www.jdgu.ir و کانال تلگرام https://telegram.me/negaresh_khalagh مراجعه نمایند.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه